Lue keskustelun säännöt.
Pelasin aikani Iltsikan neloset-sanapeliä, mutta en jaksa enää. koska taso on huono
25.06.2026 |
Ilmeiseti pelit saadaan ilmaiseksi keltä tahansa lähettäjältä ja taso on sen mukainen. Milloin kenenkin mielleyhtymien mukaisia "yhteen sopivuuksia". Logiikka yhtenäisyyksistä pelin sisillä puuttuu myös.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samaa mieltä.