Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunkaulan pehmentyminen...

18.05.2007 |

Heipparallaa odottajat!

Mulla on viikkoja 33 ja supistelujen takia olen ollut saikulla jo viikosta 21 lähtien... kaikki on kuitenkin mennyt tosi kivasti. Keskiviikkona olin taas lääkärissä, olen ravannut siellä kolmen viikon välein tarkastuksissa. Nyt oli ekaa kertaa kohdunkaulpehminnyt ja lyhentynyt. Saan lähipäivinä kutsun sairaalaan gunekologon tutkimukseen. Viime raskaudessani (2004) jouduin viikolta 33 vuodelepoon, kun paikat olivat 3 senttiä auki. Poikamme syntyi kuitenkin viikolla 39+1, eli kaik men hyvin. Nyt mietityttää, josko taas joudun vuodelepoon... Olen kyllä ottanut huomattavasti rennommin kuin viime saikulla, eli lepoa on ollut paljon enemmän... onko kellään kokemuksia?!?! Kiitos jo etukäteen!

Ai niin, toinen asia... Alhainen hb, mulla vain99. Obsidania söin puoltoista kuukautta, mutta sen aikna vaan laski ja masu oli kipeä. tänään aloitan luontaistuyotekaupan litkun... Mikä muilla tehonnut?

:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla kohdallani tätä kolmatta odottaessa jöin jo nyt sairaslomalle, 2,5 kk ennen laskettua aikaa, ihan melkein omasta tahdosta. tai no, asiakaspalvelu, seisomatyö ja ikuinen hymy (kampaaja) alkoi käydä liian raskaaksi supistelujen vuoksi. samoin verenvuotoa, ja huhtikuun puolela lääkäri laittoi saikulle ja lepoon ja uuden ajan. oli pehmentynyt ja sentin auki. no viikon päästä tarkastus ja eri lääkäri, ja tuumasi että se nyt tihkuttaa verta jne. sekä mene vaan töihin eihän sulla ole enää kuin kuukausi. ei ne supistelut mitään tee (?)

oli kuin lyhentynyt ultran mukaan reilun sentin jo kanava. eli olihan siellä jotain. kävin sitten eri lääkärillä ja sanoi ettei oteta riskiä että syntyy liian aikaisn ja laittoi sairaslomalle koko toukokuun ja siitä jään sitten äippä lomalle suoraan. ja huom. olen vielä yrittäjä, jolla ei rahallisesti ole kannata turhaan pois olla töistä, mutta kun ajattelee että nolla kuukausi tuloissa ja isot yritys menot silti, on tämä pienen elämä tärkeämpi ja toivon että menee rv laskettuun.

se on vähän lääkäristä kiinni mitä ne on mieltä, olen nyt huomannut..

mutta nyt lepäillään ja nautitaan auringosta.

rv31+3

Vierailija
2/2 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsellänikin oli viime lääkärikäynnillä, kun viikkoja tasan 32 kohdunkaula kanava lyhentynyt ja pehmentynyt, eikä lääkäri ainakaan sanonut että asiasta tarvitsisi olla erityisen huolissaan. Minulla on myös tuota supistelutaipumusta ollut, ensimmäiseltä lapselta makasin pari viikkoa sairaalassa supistelujen takia, toiselta en välittänyt niistä ja nyt kävin taas vähän lepäämässä. Aiemmin raskaudet menneet kuitenkin yli ja siksi omalla kohdallani ei tarvitse olla erityisen huolestunut asiasta. Aiemmin kaulakanava on kyllä pysynyt samassa pituudessa loppuun saakka Nyt oli kolmessa viikossa lyhentynyt puolella ja pehmeäkin oli. En kuitenkaan jaksa uskoa että tämäkään vauva etuajassa syntyy, nyt viikkoja 32+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla