Lue keskustelun säännöt.
Miehenä olisi helpompi elää aktiivista elämää! Ei tarvis meikata
23.06.2026 |
Ei tarvis kuivatella pitkiä hiuksia ja pukeutuminen yksinkertaiswmpaa. Naisena kauhea homma ko. asioissa ja sitten ei saa lähdrttyä mihinkään kun noi asiat pitäisi eka hoitaa
Kommentit (6)
Eihän naisenkaan ole pakko meikata tai pitää pitkiä hiuksia. Tunnen useamman naisen jotka ei tee niin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla pitkät hiukset ja en meikkaa. Ihan helppoa
Älä sitten lähde. Hyvin yksinkertaista.
Naisena esiintyvä incel-mies taas vauhdissa.
En meikkaa, hiukset kuivuvat itsestään. Pukeutuminen ei tuota vaivaa.
-nainen