Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En setämiehenä ymmärrä miksi aina joku julkkusetämies rientää napisemaan vastaan kun nuori nainen sanoo jotain setämiehistä

Vierailija
22.06.2026 |

Ihan sama onko nainen oikeassa, väärässä, tai whatever mutta häntä kritisoiva setämies teilataan aina mediassa. Joten miksi hakata päätä seinään. Antaa naisen tavata mieluummin karhu metsässä kuin miehen jos haluaa. Ei kutita minun nahkaa eikä pitäisi kutittaa kokkarisetämiehiäkään.

 

From setämies, with love.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kerran yks mukava tapailujätkä kysy tapaisinko mieluummin metsässä yksin karhun vai miehen? No vastasin miehen tietenkin. Se sano et ehdottomasti mieluummin karhu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi