Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA!!!!mitä teen??

17.05.2007 |

taas lorahti verta housuun, ja hyytymä. yksi vain. aika pyöreä, koko n.5mm halkaisijaltaan. oon yksin yövuorossa.. uskallanko oottaa vai mitä mä teen??

tää on ihan varmaan taas mun tuurilla menoa

PERKELEEN PERKELEEN PERKELE.

surullinen enkeli.83 ja tonttu 8+jotain..?? toivottavasti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Toivottavasti vuoto lakkasi :)

L

Vierailija
2/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jo tiedätkin, että alkuraskaudessa saattaa olla harmittomia jopa aika runsaitakin vuotoja, vaikka tiedän kyllä, ettei se lohduta yhtään...

Mikäli vuoto lisääntyy ja siihen liittyy voimakkaita alavatsakramppeja, lähtisin kyllä kotiin odottamaan aamua ja ultraan pääsyä. Jos vain voit, tee vuoro loppuun ja heti aamusta äippäpolille ultraan.

Oletko käynyt alkuraskauden ultrassa? Jos olet, niin muistatko ollenkaan mitä lausunnossa luki tai mitä lääkäri sanoi?

Pois vuotaneen " palasen" koko ei kyllä mielestäni sovi raskausviikkoihisi, sillä itse alkionkin pituus on tuolloin jo yli 1cm.

Epätietoisuus on aivan järkyttävää, toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti vuoto lakkaa pian ja pääsisitte nauttimaan raskaudestanne.

Peukkuja pidetään,

-Allu ja Jänis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huoli on turhaa, mutta sinuna menisin joko aamulla töiden jälkeen heti ultrattavaksi (päivystykseen esim) tai jos olosi on kovin levoton, niin jos mahdollista itse lähtisin töistä sinne ultrattavaksi.

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Vierailija
4/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli kans just noilla viikoilla verta, ja pieniä hyytymiäkin. veri oli ihan kirkkaan punaista. vuotoa kesti aina viikolle 12 asti, ja senkin jälkeen tullut satunnaisesti, joka päivä en vuotanut, saattoi olla kolmekin päivää välissä.

ultrassa löytyi hematooma. nyt viikkoja 15+, hematooma vuotanut pois ja sikiö voi hyvin.

voimia ja ultraan aamulla.

Vierailija
5/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän kestää aamuun. (jos ei ala hirmunen vuoto ja kivut..) äsken just kävin vessassa eikä verta tullut enää yhtään. sama homma kun sillon rv 5.. sillonhan kävin ultrassa mut vielä ei näkynyt kun se raskaussäkki vai mikä se nyt onkaan.

ite kans mietiskelin et ei se varmastikaan ainakaan sikiö ollu se hyytymä koska oli niin pieni.. toivottavasti olis vaan istukka väärässä paikassa tai hematooma tai joku muu vastaava juttu..

kiitos kun vastailitte, helpotti paljon oloa!

enkeli.83 ja tonttu rv8+3