Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto! Ei taida muu auttaa näihin pusseihin kuin silikonit :-/

Vierailija
17.05.2007 |

Kaksi imetystä ja tissien paikalla on vain nahkaläpät. Aivan siis kamalat, en melkein kehtaa edes saunaan mennä muiden kavereiden kanssa. Kai sitä on pakko alkaa säästämään niihin hemputin nestepusseihin että saisi rintamuksensa takaisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei täytettä, ylimääräistä nahkaa vaan otetaan pois ja nännien paikkaa muutetaan. Minä aion mennä sellaiseen kun en enää tee lapsia enkä imetä.

Vierailija
2/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla naisilla iskee painovoima ennemmin tai myöhemmin. Mistä noin huono itsetunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse meinasin kuolla epätoivoon toisen lapseni imetyksen loppuessa. Rinnat olivat aivan kamalat!! Entinen c-kuppi oli nippanappa B ja surkea pussukka. Mutta nyt kaksi vuotta siitä, rintani ovat palautuneet kokoon c eivätkä muutenkaan ole hullummat. Rasvakudos rinnoissa on vähimmillään juuri imetyksen loppuessa ja se alkaa siitä palautua. Itse en ikinä olisi tähän uskonut, mutta näin on!

Vierailija
4/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon sitten vaikka huono itsetunto, mutta en tällaisia läppiä halua hävetä loppuikääni

ap

Vierailija
5/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hampain. Näillä tisseillä ei meinaan enää muiden miesten edessä esiinnytä.

Vierailija
6/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuonut kolmen lapsen imetyksen jälkeen kokonaan kadonneet rinnat takaisin. Kohottaa rintaa jonkun verran ja saa aikaan rintakudoksen kasvua. Kaikilla ei tosin tunnu toimivan, jos seuraa nettikeskustelua... (yleensä imettämättömät valittavat).

Työläs, aikaavievä, hermojaraastava menetelmä, ei 100% takuuta tuloksesta, mutta täysin luomu ja huisin paljon halvempi kuin silikonit. Ja sopii hyvin kotiäidille, mutta onnistuu työssäkäynnin ohessakin jos iltamenoista on valmis tinkimään muutaman kuukauden ajaksi.

Vierailija
7/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on niin kauhea ennakkoluulo rintaimplantteja kohtaan, ettei tosikaan. Kaikille tulee heti mieleen joku Pamela Anderson ja hänen megatissit, mutta taidolla laitetut pienehköt silikonit ovat sellaiset, että kukaan ei tiedä, että on silikonit.

Vierailija
8/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse meinasin kuolla epätoivoon toisen lapseni imetyksen loppuessa. Rinnat olivat aivan kamalat!! Entinen c-kuppi oli nippanappa B ja surkea pussukka. Mutta nyt kaksi vuotta siitä, rintani ovat palautuneet kokoon c eivätkä muutenkaan ole hullummat. Rasvakudos rinnoissa on vähimmillään juuri imetyksen loppuessa ja se alkaa siitä palautua. Itse en ikinä olisi tähän uskonut, mutta näin on!

Vierailija
9/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut tyytyväinen omiin rintoihin. TÄyteläinen c- kuppi. Rinnat oli tosi kiinteät ja kauniit vielä ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta tämän toisen raskauden/ imetyksen jälkeen rinnat ovat enää pelkät tyhjät pussit. Kunnon liivejä ei löydy millään, kun b kuppi liian pieni, mutta c taas liian iso. Jotain siltä väliltä pitäis löytyä. Saunassakin aina itkua väännän kun näen nämä lärpäkkeet.

Vierailija
10/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös aina ollut hyvän muotoiset C-kupin rinnat, jotka olivat vielä 1. lapsen imetyksen (lähes vuosi) jälkeenkin suunnilleen ennallaan. Mutta nyt on toisen lapsen imetys loppunut (pari kk sitten), ja rinnat (jos niitä niiksi voi kutsua) AIVAN HIRVEÄT!!!

Toissapäivänä vihdoin rohkaisin mieleni ja lähdin sovittamaan uusia rintaliivejä, mutta pillahdin itkuun Stockan sovituskopissa (kyllä vaan...), kun B-kuppikin tuntui väljältä ja mikään ei istunut päälle. : (

Edelleen olen sitä mieltä, että imetys on hyvä asia ja ehdottomasti kannatti, mutta jos nämä patalaput eivät tästä jotenkin maagisesti itsekseen kohene, meikä marssiin Nordströmin Rolfin puheille ja hankkii C-kuppinsa takaisin. Ei sitä tuolla kadulla kukaan huomaa ovatko aidot vai ei, eikä niitä tuntemattomat pääse puristelemaan! : )

Vierailija
11/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla itsetunto hakusessa!!! Tiedoksi, että on olemassa ihan irtotäytteitä liiveihin, JOS ne rinnat nyt niiiin kamalat ovat :DDD

Vierailija
12/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä joskus juosta ilman että utareet hakkaa mustat silmät.