Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai joku tosissaan kuvittele, että koliikki johtuu äidin ja lapsen huonosta vuorovaikutuksesta?

Vierailija
30.09.2008 |

Mä en voi käsittää miten joku ääliö voi ajatella noin, kun itsellä on sattunut ilmeisesti lapset olamaan kilteimmästä päästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen lapsen äidit, jotka ylipäätään eivät ymmärrä, että vauvat itkevät. Mutta silloinhan ei tosiaan kyse ole koliikista.

Itse epäilen erään tutun kohdalla, joka oli aika masentunut ja sekaisin vauva-aikana, että lapsella ei ollut koliikkia (koska kylässä käydessänikin äiti valitti, miten vauva huutaa juuri tällä tavalla aina, ja vauva käyttäytyi ihan normaalin vauvan tavoin) vaikka äiti itse näin epäili.

Oikea koliikki ei varmasti johdu vanhemmista.

Vierailija
2/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku tyhmä voi myös kuvitella, että vauvan kiltteydellä/tuhmuudella ja koliikilla on joku yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä jokin epämääräinen itkeskely voi johtua.

Vierailija
4/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan ehkä en.

Tarkemmin ajateltuna luulen, että suurin osa vauvoista, joiden väitetään kärsivän koliikista, eivät oikeasti ole koliikkivauvoja.

Eli on olemassa koliikkivauvoja, mutta on olemassa myös niitä vauvoja, joilla itku johtuu ehkäpä juuri noista mainitsemistasi asioista, mutta vanhemmat luulevan sen olevan koliikkia.

Vierailija
5/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa lähes tulkoon samaan kellon aikaan joka päivä.

Vierailija
6/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koliikki-itkua voi olla satunnaisesti ihan tavallisellakin pikkuvauvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi