Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko joku muu muuttaa elämäntapojaan Al Goren dokumentin nähtyään?

Vierailija
17.05.2007 |

Tuo eilinen dokumentti kyllä upposi minuun tosi vahvasti. Aika pelottava skenaario tulevaisuudesta, ja kaikki perustuu tieteen todistamiin faktoihin. Aloin itse heti miettimään mitä tehdä toisin, jotta jättäisimme lapsillemme terveemmän maapallon.

Onko muita, joita alkoi tulevaisuus huolettaa? Minua hirvitti ne maapallon lämpenemiskaaviot. Viimeisten 20 vuoden aikana tahti on ollut todella kova. Minusta hurjin juttu oli se pohjoisnavan sulaminen (jos tämä vauhti jatkuu) seuraavan 50 vuoden sisällä. Sieltä tulevat viileät sulamisvedet voivat pysäyttää golfvirran ja aiheuttaa Pohjois-Eurooppaan jääkauden. Viime jääkausi syntyi 10 vuodessa eli todella nopeasti. (No, olisipa edes jossain jäätä sen jälkeen kun pohjois- ja etelänapa ovat sulaneet. :-o) Kun Etelänapa sulaa, meren pinta nousee maapallolla 6 metriä upottaen alleen aika monta suurta kaupunkia. Aika käsittämätöntä, ettei kasvihuoneilmiötä pahentavaa teollisuutta, autoilua ja lentoliikennettä veroteta jo rankasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yrittänyt tehdä kaikkeni sen eteen, että meillä olisi parempi huominen. Ja tietenkin jatkan tällä tiellä edelleen.

Vierailija
2/2 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen asian jo tiedostanut pitkään, ja yrittänyt vaikuttaa pienillä valinnoillani,mutta aina voi tehdä enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän