Miksi Odotus-puolella jotkut intoilevat raskaudestaan vaikka LA vasta TAMMIKUUN puolella???
En ymmärrä miksi pitää tehdä niin suuri numero ja ilmoittautua johonkin tammiMASUJEN listalle vaikka siellä joidenkin LA on vasta 20.1. ??? =O Itse laskin että omani olisi 19.1. paikkeilla, ja viikkoja on mulla nyt huimat 4+3!! Eipä tulisi mieleenkään hehkuttaa vielä.... Tiedossa on että surullisesti saattaa käydä.... =/ Tuntuisi että koskisi sitten vielä enemmän jos olisi jo hehkuttanut raskauttaan ympäriinsä?? Voin toki olla väärässäkin!
Kommentit (15)
Murehdi ihan itekses mahdollista keskenmenoa!
sitten revitään hiuksia ja masennutaan kun ei onnistukaan... =(
tulis mieleenkään hehkuttaa liian aikasin!
ap
Ei se kuitenkaan tarkoita, etteikö raskaudestaan saisi iloita.
Ja jos keskenmeno tulee, sitä saa surra!
Ihme tunnekylmää esität.
joskus yhtä pinoa, mihin itsekin olisin voinut alkaa kirjoitella... Ihan hirveästi tippui alussa porukkaa siitä pinosta :(.
Voi mennä vielä viikolla 16, vauva voi syntyä ennenaikaisesti, vammautua, kuolla kohtuun, kuolla kuukauden ikäisenä... juu kaikki noi tiedetään, mutta eikai niitä tarvi etukäteen murehtia? Kai sitä saa olla iloinen raskaudestaan, vaikka viikkoja olisikin vasta 4+3?? Keltä se on pois?
siitä sitten saisi innostua? Voihan lapsi kuolla vaikka synnytyksessäkin eli turhaa intoilua?
Joo joo, tiedän todennäköisyydet, mutta onko se sulta tai keltään muulta pois, jos joku innostuu?
Kolmesta plussasta olen saanut iloita! Testit vaan näyttää turhan aikasin sen plussan. Mun mielestä terkan ohje oli aika hyvä... testaa vasta, kun menkat kk myöhässä. Silloin on jo hiukan varmempaa, että jotain siellä masussa on. No okei, kolmosen kohdalla en malttanut odottaa kuin kaksi viikkoa. :)
Ja sen sijaan että hehkuttaa ympäri maailmaan kaikille tutuille asiaa, niin on ihan kivaa päästä tänne nettiin hehkuttaa. Jos sitten menee kesken, niin ei tarvii vastata tyhmiin kysymyksiin sen jälkeen.
Kun useilla on eka reaktio että huudetaan asia koko maailmalle., näin kuvannoillisesti.
Vierailija:
sitten revitään hiuksia ja masennutaan kun ei onnistukaan... =(
Ittelläni ei tullu mieleenikään hehkutella enne ku olin käyny ekassa ultrassa ja kriittiset viikot menny ohi.. Aika vmäistä jos ensin hehkuttaa ja sitten onkin tuulimuna tms. raskaus.. Selittele siinä sitten toisille jottei olekkaan raskaana =/
Lapsia minulla siis 2
Onko se teiltä pois, jos joku alkaa iloita samasta päivästä, kun testiin ilmestyy ne kaksi viivaa?? Miksi pitäis aina pelätä pahinta?
Voihan sattua vaikka raskausviikolla 28 jotain ja vauva kuolla, kuten kaverilleni kävi. ja synnytyksessäkin se vauva voi menehtyä!
Ja sitten voi tulla kätkytkuolema. Ja sitten se voi vaikka juosta auton alle, tai ihan mitä vain.
Joten olisko parempi ettei iloittais niistä lapsista ollenkaan? ainahan ne voi kuolla.
Vierailija:
Ittelläni ei tullu mieleenikään hehkutella enne ku olin käyny ekassa ultrassa ja kriittiset viikot menny ohi.. Aika vmäistä jos ensin hehkuttaa ja sitten onkin tuulimuna tms. raskaus.. Selittele siinä sitten toisille jottei olekkaan raskaana =/Lapsia minulla siis 2
Ei se ole häpeä, jos saa keskenmenon. Miksi siitä ei voisi puhua muille?
että hehkuttaa saa jos siltä tuntuu.
In luonnollista olla innoissaan iloisesta asiasta, vaikka tiedostaa, ettei välttämättä kaikki mene hyvin loppuun asti. Ihan yhtä hyvin lapsi voi vaikka syntyä kuolleena.
Jos aina ajattelee vain sitä, mikä voi mennä pieleen, ei voi koskaan olla iloinen mistään, eikä hehkuttaa
Ja ne ällöt pupuilu- ja limajutut (hyi helvetti)... kai niistäkin joku jotain kiksejä saa.
Käy kuule vauvakuumepuolella niin et enää ihmettele... Sieltähän ne tulevat odotuspuolelle kun " yön jälkeen oli ilmestynyt ihan selvä haamu" ...