Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi että haluaa erota lauantaina

Vierailija
17.05.2007 |

Olin muutaman päivän tosi surullinen ja toivoin että mieheni ei haluaisikaan erota. Nyt olen kuitenkin muuttanut mieleni ja haluan minäkin erota. Tajusin etten voi olla ihmisen kanssa jolla ei ole enää tunteita mua kohtaan. Enkö siis koskaan tosissani välittänyt miehestä jos nyt jo haluan itsekin erota? ja monta vuotta oltu yhdessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä pitänyt miestä itsestään selvyytenä ja keskittynyt vähän toisiin juttuihin viime aikoina. Oiskohan tämä sitten sitä 7 vuoden kriisiä? En kyllä jaksa yrittää tämän kriisin yli päästä vaikka mies välillä puhuukin että katsotaan nyt... Helpommalta tuntuu erota. Tärkeintä on juuri ollut mulle se, että mies on aina pitänyt musta tosi paljon enkä jaksa jos nyt tunteet sillä muuttunut. Onko muilla käynyt näin? Mitä teitte?

ap

Vierailija
2/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että erotako vai ei? Koko ajan mielipiteet asiasta vaihtelee molemmilla. Mistä johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille et on suunnitellut kaiken valmiiksi. Mitäpä sitä hänessä roikkumaan jos hän haluaa lähteä. Toivottavasti teillä ei lapsia..

Etkö tosiaankaan ole aavistanut mitään?

Vierailija
4/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mullakin enkä tietäs mitä ajatella. Kyllä se siitä, pikkuhiljaa alkaa selviytymään.

Vierailija
5/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasin näillä päivillä vaan sitä kuinka äkkiä omat tunteeni on muuttuneet, kun nyt jo torstaina haluan itsekin erota vaikka viime viikolla olin ihan tyytyväinen. ihmetyttää siis, miksi olin mieheni kanssa edes näin kauan jos ero tuntuukin ihan hyvältä?

Vierailija
6/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulostaa sille et on suunnitellut kaiken valmiiksi. Mitäpä sitä hänessä roikkumaan jos hän haluaa lähteä. Toivottavasti teillä ei lapsia..

Etkö tosiaankaan ole aavistanut mitään?

Vierailija
7/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitä nyt kenessäkään alkaa roikkua. Miksei mies ole jo mennyt?

Vierailija
8/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on tosi ystävällinen ja haluaa auttaa minua kaikessa, esim. antaa omia tavaroitaan minulle muutossa. En olis vaan ikinä uskonut että yhtäkkiä mies on se joka haluaa erota, olisin siis uskonut että se olen ennemmin minä. Eikä ole ketään toista taustalla, mies vain haluaa olla taas vapaa ja niin minäkin kai sitten.

ap

Vierailija
9/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät uuden rakkauden ap

Vierailija
10/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi oudolta että niin voi käydä, kun on ollut aina meistä enemmän se joka haluaa pysyä yhdessä...

Sanoo että välittää musta vielä tosi paljon ja haluaa olla ystävä ja aina auttaa jos tarviin apua. Aika pelottavaa enää aloittaa mitään uutta suhdetta jos tunteet voi vaan miehellä yhtäkkiä loppua ilman mitään syytä. Tajuatteko, miten niin voi käydä?

ap

Vierailija
11/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte hoitanu parisuhdetta? Jotenkin saan tuntuman et ootte vaan ollut ja liian tottuneita toisiinne..

Missä intohimo jne.?

Vierailija
12/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tajuatteko, miten niin voi käydä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi