Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä jatkaa elämää?

Vierailija
16.05.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytepussit

Vierailija
2/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. onko huolia???AP???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen välillä aika lopussa. En nyt kuitenkaan ole tappamassa itseäni tai mitään sellaista. Piristystä vaan täältä haen.

Laittakaa lisää iloisia asioita hyvät ihmiset!

ap

Vierailija
4/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meinasi välillä usko loppua 10 vuoden paskamaisen putken jälkeen, mutta lopulta elämä muuttui kuin muuttuikin paremmaksi.

Vierailija
5/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurmikon tuoksu,

miltä tuntuukaan kuuma hiekka varpaissa.

Lapset (?),

mies (?),

joku joka rakastaa sinua.

Se kihelmöinti vatsassa kun sinä rakastat jotakuta.

Hymy.

Vierailija
6/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- eli silloin alkaa hommat taas sujua

Itsellänikin menee " metsään" heti, jos ajattelen negatiivisesti eli itseään toteuttava ennuste alkaa toimimaan niin hyvässä kuin pahassakin...

Eli kannattaa valita positiiviset ajatukset, niin homma toimii paremmin:)

Vierailija
7/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaikkein huonoimmin asiat silloin kun olin kovin syvällä tässä tavoitteenasettelumaailmassa ja hampaat irvessä yritin ajatella posivitiisesti. Mielilukemistoa oli kirjat tyyliin 7 Habits Of Highly Effective People. Nyttemmin olen vaan oppinut päästämään irti. Jossain vaiheessa ajattelin ekaa kertaa elämässäni ajatuksen it' s my life. Siitä se sitten lähti, kun annoin itselleni luvan mokata.

Vierailija
8/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisten ajatusten valitsemisesta. Järkyt määrät padottuja negatiivisia tunteita on erittäin tehokas tie masennukseen, nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
9/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av palstan älyvapaat vastaukset asiallisiin kysymyksiin... :)

Vierailija
10/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin uskon suosikkikirjani J. E Myrphyn " Alitajuntasi voima" oppeja

ja

ajattelen, että onnistun niin ennemmin tai myöhemmin onnistun:)))

T: Nro 10

Ps. Öitä...

Vierailija
11/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö suosikkisarjasi katselun kesken jos joskus on vaikea ymmärtää tai tylsää??? Halaus! Meitä ymmärtäväisiä ja tsemppaaviakin av-emoja on välillä paikalla. :) elä vitt leessaskin anna periksi ; )

Vierailija
12/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolta tunne alitajuntasi voima :). Nämä asiat ei vaan ole niin yksinkertaisia. Tai ehkä ne on niin yksinkertaisia ihmisillä, jotka ovat luontaisesti positiivisempia ja joilla on vähemmän menneisyyden painolastia. Meillä muilla on vaan hitaita oppimisprosesseja ja elämänkokemuksen karttumista, oivaltamista, vanhojen haavojen paranemista, lisääntynyttä ymmärrystä ylipäänsä elämää ja sen lainalaisuuksia kohtaan.

Vierailija
13/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuten kestä, niin hanki uusi työpaikka, muuta uuteen asuntoon tai uudelle paikkakunnalle ja aloita nollasta.

Vierailija
14/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi elämässäni todella vaikeita kriisejä ja tapahtumia. Jotenkin vain aina onnistun kääntämään ajatteluni positiiviseksi. Minulla lasi on aina puolitäynnä. Ja jos se joskus on ollut ihan tyhjä, niin olen vain ajatellut, että kohta se täyttyy :).

Positiiviseen ajatteluun voi myös opetella, jos sitä ei luonnostaan omaa. Negatiivisuus ruokkii itseään, samoin on positiivisuuden laita. Sen sijaan, että keskittyy siihen negatiiviseen, pitäisi aina pyrkiä löytämään jotain valoa.

Usein pienetkin vastoinkäymistet paisuvat suhteettomiin mittoihin, kun niitä jauhaa mielessään ja miettii niitä pahimpia vaihtoehtoja! Aina on ulospääsy ja aina on jokin keino ratkaista ongelmat - löytää se pieni valonpilkahdus.

Näin minä uskon - ja ikää ja kokemuksia on paljon takana.

Vierailija
15/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusasenne on melko lailla pysyvä. Eli optimistit on optimisteja koko ikänsä, ja pessimistit pessimistejä. Pessimistien pitää vaan oppia tulemaan toimeen itsensä kanssa. Mutta se että yrittää turhaan tehdä itsestään naminami-Markoa, jos ei luonteeltaan sellainen ole, aiheuttaa vaan turhia itsesyytösiä, kun se ei tuosta vaan onnistukaan jonkun hokkuspokkus-itsehoito-oppaan lukemalla.