Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallinen kysely miehille treffisovellusten käytöstä

Vierailija
16.06.2026 |

Tämä kysely on tarkoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittisovelluksessa, tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset? Tuntuuko, että sinulla on mahdollisuus tavata heistä ihan kuka vaan ja sinä VALITSET?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa lähtisi treffeille?

3. Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle silti herkästi mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, ehkä mä sieltä vähän vähän paremmankin naisen löydän?" Eli onko vaikeaa "lukita" tehty valinta ja panostaa siihen naiseen, kun sua häiritsee se ajatus, että olisit voinut  saada vielä paremman naisen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja kyllä/ei (riippuu miten mukava/potentiaalinen tämä nainen on pitemmän päälle).

Vierailija
2/6 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä naisena olen viime vuosina tavannut Tinderin kautta 62 miestä. Heistä vähintään 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen minulle ainakin tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä, ennen kuin ollaan edes ehditty kunnolla tutustua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto?

Vierailija
4/6 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin minä naisena olen viime vuosina tavannut Tinderin kautta 62 miestä. Heistä vähintään 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen minulle ainakin tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä, ennen kuin ollaan edes ehditty kunnolla tutustua?

Jos tuloksesi ovat tuollaisia, niin todennäköisesti et ole kovinkaan hyvännäköinen.

Vierailija
5/6 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit kysyä tätä samaa jo ainakin 2 kertaa aikaisemmin.

1) Ei tunnu.

2) Ei tunnu.

3) Ei tunnu.

Keksi ensikerralla parempaa kysyttävää

Vierailija
6/6 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuloksesi ovat tuollaisia, niin todennäköisesti et ole kovinkaan hyvännäköinen.

Mitä väliä kumppanin ulkonäöllä on? Ainakaan 40+ ikäisenä? Mä ymmärrän, että ehkä joku parikymppinen valitsee kumppanin ensisijaisesti ulkonäkökriteerein, mutta mun mielestä on tosi kypsymätöntä, jos vielä vanhempanakin valintakriteerinä on ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän