Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuitko toiseen mieheen? Tuliko ero?

Vierailija
16.05.2007 |

Perustitteko uusioperheen? Miten kaikki meni? Kaduttaako? Miten lapset selvisivät avioerosta? Minkä ikäisiä he olivat? Kerro kaikki mitä tulee aiheesta mieleen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä tavallaan uusioperhe on. Tulin raskaaksi heti ensimmäisellä kerralla kun tapasin tämän nykyisen mieheni, sillon olin vielä suhteessa exän kanssa. Kerroin asiasta hänelle ja erosimme yhteisymmärryksessä. Asuin exän kanssa vielä 3kk yhdessä ja sitten muutin lapsiemme kanssa omaan asuntoon.

Uuden miehen kanssa olemme edenneet pikkuhiljaa. Exän kanssa kohtalaiset välit ja yhteishuoltajuus. Emme asu vielä yhdessä tulevan lapsen isän kanssa, mutta hän on jo tutustunut lapsiini jne. Oleilee paljon asunnossani ja yhteen muutamme viim. kun vauva syntyy.

Kaikki meni suht hyvin. Välillä olen katunut kyllä. Lapset selvinneet hyvin. Ovat alle 4vuotiaita.

Kaikesta selviää kun on niin päättänyt.

Vierailija
2/4 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naimisissa ja kaksi pientä lasta. Minulla on hyvä mies, joka hoitaa hyvin lapsia sekä tekee myös kotitöitä. Se tavallinen tarina meillä että arki on näivettänyt tunteemme ja olemme nykyisin enemmänkin kämppiksiä kuin rakastunut aviopari. Asuntolaina ja pienet lapset pitävät kuitenkin vielä yhdessä.

Rakastuin muutama kuukausi sitten erään mieheen lomamatkalla. Olemme pitäneet siitä lahtien tiivistä yhteyttä ja tavanneet kerran sen jälkeen. Tuo tapaaminen vain vahvisti tunteitani ja olen kiintynyt häneen vielä enemmän. Hän on myöntänyt tunteensa minua kohtaan, mutta jarruttelee koska olen vielä naimisissa sekä hänellä on lapsi jonka tapaamista ei halua vaikeuttaa kertomalla exälle tapaavansa muita naisia. Vaikea tilanne todellakin. Sydän huutaa tuon miehen perään, järki sanoo jotain ihan muuta:-(

Välillä tulee tunne että olen ihan hullu - pitää nyt itseään tällaisessa mahdottomassa tilanteessa.. Olen usein ajatellut laittavani välit poikki tämän toisen miehen kanssa, ennen kuin tilanne menee vieläkin vaikeammaksi. Mutta en sitten halua sitäkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perustitteko uusioperheen? Miten kaikki meni? Kaduttaako? Miten lapset selvisivät avioerosta? Minkä ikäisiä he olivat? Kerro kaikki mitä tulee aiheesta mieleen!

Menimme naimisiin. kaikki meni hyvin. Ei kaduta. Lapsia ei ollut ensimmäisessä avioliitossa ollenkaan, nyt niitä on neljä.

Minä olen sitä mieltä että jos on lapsia, silloin ei erota. Jos ei ole lapsia, silloin voi ihastua toiseen ja erota.

Vierailija
4/4 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erosit muutitko uuden rakkauden kanssa yhteen heti vai ensin lasten kanssa omaan asuntoon vai miten se meni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi