Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilytreffit

Vierailija
15.06.2026 |

Olis mukava lähteä pyöräilytreffeille juhannuksena. Käytäis tuolla viereisellä paikkakunnalla, jossa on kokko ym. 26 km suuntaansa. Yöllä takaisin. No, tuskin ketään tähän hätään löytyy, joten lähden yksin. m

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta idealta! Toivottavasti löydät seuraa. 

T. Itse lähdössä viettämään juhannusta yöttömän yön nelipäiväisellä vaellusreissulla Lapissa :)

Vierailija
2/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ideana hyvä, vai mitä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta idealta! Toivottavasti löydät seuraa. 

T. Itse lähdössä viettämään juhannusta yöttömän yön nelipäiväisellä vaellusreissulla Lapissa :)

Kiitos, ja mukavaa vaellusta sulle! :) ap

Vierailija
4/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aika pienen porukan mieleinen treffi-idea, mutta eihän siihen enempää tarvita kuin yksi ideasta innostunut löytyy :)

Vierailija
5/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "pyöräilyhelvetti." Sitähän tuo minulle olisi, alitajunta varmaan muutti sanan mielessäni vastaamaan omaa todellisuuttani.

Vierailija
6/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niinkään innostu kaupunkipyöräilystä/maantiepyöräilystä mutta maastopyöräilyä harrastan fatbikella ja olisi ihana mennä johonkin kansallismaisemaan, metsään järven rannalla hieman pyöräilemään, uimaan, pickinille jne yötöntä yötä viettämään :)

Vierailija
7/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihan minun ja mieheni jutulta! Yhteinen harrastuksemme on pyöräily, teemme yleensä 30 - 70 km lenkkejä. 

Vierailija
8/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion pyöräillä mökille, bussiasemalta n. 50 kilsaa, mutta luultavasti ei löydy seuraa siihenkään. Eipä ole tosin tullut mieleen kysellä. Taukoa pitäessä on joskus ollut juttukavereita jollain kioskilla tai kaupalla tai rannassa. Takaisin pitäisi kaverin sitten tulla yksin, kun jään muutamaksi päiväksi ja paikan päälle en kaipaa seuraa, jotain sukulaisia luultavasti ilmaantuu myös.

Tosin kapeilla teillä ei oikein seuralaisen kanssa pystyisi juttelemaankaan ja pyöräteitä on vain alkumatkasta.

No hauskaa fillarointia ap:lle.

Vierailija
9/9 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan