Mitä teidän kissanne tekee työkseen, ansaitseeko hyvin?
Meidän kissalla on aina viimeisen muodin mukaiset asusteet ja ruokaakin aina parasta.
Olen alkanut epäilleen että tekee rahanpesua, ei muuten vois tienata noin hyvin.
Miten teidän kissat?
Kommentit (14)
Mun kissa työskentelee it-alalla sovellustestaajana. Kävelee näppiksen päällä milloin mitenkin ja testaa, että sovellus ei kaadu käyttäjän syötteisiin. En tiedä, paljonko tienaa. On kapinallinen ja tekee hommia pimeästi. Ei halua maksaa veroja.
Oma karvainen lemmikkini on kolmella nimellä Kelassa. Se ei tee muuta kuin syö, nukkuu ja panee.
Kissani pääammatti on yövuoron virallinen hengissäolotarkastaja. Käy kolmen tunnin välein katsomassa, ovatko ihmiset hengissä kun makaavat niin hiljaa. Vaatii maukumalla todentamaan hengissäolon. Saatuaan vastauksen pinkaisee jonnekin muualle odottelemaan seuraavaa kohdennettua tarkastuskäyntiä.
Erityisasiantuntija. Istuu ikkunalla ja arvostelee ohikulkijoita.
Metsästää kaikkea mikä liikkuu, joskus käy jopa liikkumattomien kohteiden kimppuun. Ansaitsee kaiken sen mitä kiinni saa.
Mun kissa väittelee torstaina aivokirurgian tohtoriksi. Palkka on ollut nyt yleisläärinä n. 8000 e/kk, mutta siirtyy elokuussa yksityiselle töihin, joten palkka nousee reilusti yli 10 000 e.
Vierailija kirjoitti:
Kissani pääammatti on yövuoron virallinen hengissäolotarkastaja. Käy kolmen tunnin välein katsomassa, ovatko ihmiset hengissä kun makaavat niin hiljaa. Vaatii maukumalla todentamaan hengissäolon. Saatuaan vastauksen pinkaisee jonnekin muualle odottelemaan seuraavaa kohdennettua tarkastuskäyntiä.
Meillä toimii uniapnea tarkastajana. Jos on hengityskatkoksia, niin herättää. Nukkuu päivät.
Valtiolla töissä. Toimenkuva vähän epäselvä. Lomailee ja nukkuu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Salainen agentti?
Vierailija kirjoitti:
Ihana tarkastaja teillä. Meidän kissa tekee ajoittain kaiketi osa-aikaisesti tuota. Toisinaan kun saa jonkun hereille siirtyy maukumaan ovelle ja jaksaa maukua tuntikausia,
vallankin valoisina öinä, on kai aikataulut sekaisin. Joskus ei hiljene ellei lähdetä ulos vaikka kello olisi 4 aamuyöstä.
Tiedän ei saisi palkita ulkoilulla, mutta kun on jo hereillä ja kesällä aamuyöt ovat ihania, kaiketi kissankin mielestä. Työnään taitaa olla osa-aikainen aamuyön aktivoija.
Vierailija kirjoitti:
Erityisasiantuntija. Istuu ikkunalla ja arvostelee ohikulkijoita.
Meilläkin kaikkien alojen asiantuntija. Antaa lähivalvontatyyppistä palvelua kaikkeen toimintaan mitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen agentti?
Olen itsekin epäillyt tätä joskus, kun värityskin on pikimusta. Piiloutuu helposti ja on huomaamaton. Katse jotenkin terävän salaperäinen
Meidän kissa on huonekalufirmojen testinukkuja. Ottaa päivänokoset milloin minkäkin huonekalun päällä , nukkuu kyllä yöt minun sängyssä ja sen on testannut kymmenen vuoden nukkumisella.
Palkallaan pysyy kuivamuonissa ja saa silakankin silloin tällöin.
Testituloksensa lähettää luultavasti samalla, kun muka viattomana katselee näpyttelyäni. Sipaisee silloin tällöin tassullaan näppäimiä ja saa viestinsä matkaan.