Sain sitten potkut :o(
Koeajalla ollut työsuhteeni purettiin tänään, ilman että minulle kerrottiin mitään syytä siihen.
Tiesin kyllä että molemmin puolin on mahdollisuus työsuhde purkaa koeajan aikana, mutta jotenkin kuvittelin että työntekijän olisi ollut pakko jotenkin mokata että sais fudut!?
Olinko liian naivi.
Kuulemma minusta ei ole pahaa sanottavaa kellään, päätetty vain näin.
Milläköhän sitä maksais asuntolainan nyt?
Olen niin väsynyt tähän, huono onni nähtävästi seuraa mua...
Kommentit (8)
Mahdoitko olla jokin kiireapulaisen tapainen vaan?
Pää pystyyn ja uusia hakemuksia tekemään!
kun lähdin tähän uuteen yrittämään- ajattelin että otetaanpa kerrankin riski ja hypätään tuntemattomaan!
Nyt sitä ollaan siellä, tuntemattomassa ja SYVÄLLÄ.
ap
Vierailija:
kun lähdin tähän uuteen yrittämään- ajattelin että otetaanpa kerrankin riski ja hypätään tuntemattomaan!
Nyt sitä ollaan siellä, tuntemattomassa ja SYVÄLLÄ.
ap
työnantajan tarttee antaa ainakin työkkäriin joku lausunto miksi puriki työsopimuksen...
vaikka kysyin asiaa suoraan.
Sanottiin vaan että saan kyllä työtodistuksen postissa kotiin, ja että siinä ei mainita mitään mikä vaikeuttaisi työnhakuani.
ap
Koeajalla työsuhteen voi purkaa ilman että syytä kertoo. " Koeaikapurku" on riittävä selvitys. Itse asiassa jos jonkun muun syyn mainitse (esim. ei suoriudu työstä riittävän nopeasti ) niin siitä olisi pitänyt keskustella työntekijän kanssa ja työntekijällä olisi pitänyt olla mahdollisuus näyttää osaaminen. Eli mitään syytä ei työnantajan edes kannata mainita...
kyllä ne työkkärissä ainakin multa tivasivat että miksi sain potkut, niin piti siis antaa ainakin oma mielipide siitä...
olen todella pahoillani puolestasi...
t. 6
..itelläni koeaika meni mutta syksyyn asti on sopimus vaan voimassa.