Lenkkeilin kerrostaloalueen läpi ja oli kyllä nistin näköistä porukkaa parvekkeilla ja pihalla maleksimassa. Kannabis tuoksui ja
Kauhea älämöly.
Ei onneksi tarvi asua semmoisessa ympäristössä. Jotenkin tuli tunne että aika pohjasakkaa asuu kerrostaloissa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta ja rennolta, mutta et tainnut oikeasti poistua kotoasi
Sinähän se et poistunut kotoasi, vaan tuijotit taas koko päivän ruutua.
Että sellaisella slummialueella asut...
Se on näemmä espoolainen viininlipittäjä pilannut aivonsa, kun kuvittelee käyneensä lenkillä jossain kerrostalolähiössä
Suomalaiset on kyllä junttia kansaa 😅
Iik! Kannabis haisee! Poliisit ja palokunta paikalle ja sassiin!!! Pysykää urpot kotona neljän seinän sisällä jos noin ahdistaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Se on näemmä espoolainen viininlipittäjä pilannut aivonsa, kun kuvittelee käyneensä lenkillä jossain kerrostalolähiössä
Leppävaarassa on lenkkeillyt tai siis ryypännyt ja pilveä polttanut
Läpäläpä. Asun kerrostalossa ja tän kämpän hinnalla saa kolme omakotitaloa. Samalla kun sä kuumeessa kolaat mielikuvitustalosi pihaa, mä keskityn helppouteen ja elämiseen.
Miltä kannabis haisee? En tiedä, kun en itse eikä kaveripiirini käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen lenkillä ei tuoksunut ruoho. Nykyään usein tuoksuu ilmassa vana, kun menen ulos. Olis saanut rannalla henkoilla ilmaiset hatsit. Tampere.
Mistä sinä tiedät, miltä se haisee?
Minä olen koko elämäni asunut kerrostaloissa hyvillä asuinalueilla, enkä lsinkaan tiedä, miltä mikin huume haisee.
Huvittavaa että ap tietää...
Minua hämmästyttää että olet noin tietämätön?
En minäkään tiedä miltä se haisee. Asun Tampeen seudulla. Ehkä en ole vain ajatellut, tai en liiku sellaisissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lenkillä ei tuoksunut ruoho. Nykyään usein tuoksuu ilmassa vana, kun menen ulos. Olis saanut rannalla henkoilla ilmaiset hatsit. Tampere.
Sama Jyväskylässä Rantaraitilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvailla. Tuoksuu kuin jotain kasvia poltettaisiin. Mausteinen, raskas, hieman imeläkin tuoksu. Itse tykkään siitä tuoksusta, monet ei.
Mistä tunnistit kannabiksen tuoksun?
Taidat ollakin joku nisti!
Olit varmaan Mikkelin Peitsarissa,ei sitä suotta kutsuta "Pultsarinkujaksi"!
Aina löytyy vapaa asunto,jos ei parvekkeillaan möykkäävät päihteidenkäyttäjät ja romanit haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin palava koivunlehti, paitsi jos on hasista, niin siinä on suitsukemainen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskomme kymmenen uutisia niin joka viides aikuinen suomessa käyttää jotain laitonta. Yleisimmin kannabista. Niin ei se ole ihme jos se tuoksahtaa milloin missäkin. Saisivat sallia tai laillistaa sen kun kieltoon ei ole porttiteoriaa parempaa tekosyytä. On muuten onneton teoria kun hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa.
Se olennainen ero. Kannabiksen ohella ei myydä kaikkia huumeita.
Johan vitsin murjaisit. Todellakaan joka viides suomalainen ei käytä, eikä ole kokeillut huumeita. Joka 50. tai joka 500. kuulostaisi hieman todennäköisemmältä.
T. Syntyperäinen helsinkiläinen
Kumpaa uskoa?
Tutkimustietoa vai mutua?
Joo joka kaupungissa on tälläinen talo. Parvekkeilla saa vapaasti polttaa röökiä tai jotain muutakin eikä naapuri valita. Välillä lentää huonekaluja ikkunan läpi eikä kukaan räpäytä silmäänsäkään. Pyöriä ei kannata jättää pihalle eikä muuten pyörävarastoonkaan sillä vähintään satula lähtee ellei koko pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskomme kymmenen uutisia niin joka viides aikuinen suomessa käyttää jotain laitonta. Yleisimmin kannabista. Niin ei se ole ihme jos se tuoksahtaa milloin missäkin. Saisivat sallia tai laillistaa sen kun kieltoon ei ole porttiteoriaa parempaa tekosyytä. On muuten onneton teoria kun hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa.
Se olennainen ero. Kannabiksen ohella ei myydä kaikkia huumeita.
Johan vitsin murjaisit. Todellakaan joka viides suomalainen ei käytä, eikä ole kokeillut huumeita. Joka 50. tai joka 500. kuulostaisi hieman todennäköisemmältä.
T. Syntyperäinen helsinkiläinen
Teillä on hesassa vähän suurempia murheita kuin kannabis. Jätevesimittaukset kertoo että kokaiinin käyttö on jo ohittanut siellä amfetamiinin käytön. Eikä se pirin käyttö ole vähentynyt vaan kokaiinin käyttö on kasvanut niin paljon. Vasta oli päihdelääkärin juttu ylessä. Hänkin ihmetteli käytön kasvua. Se että sinä et tiedä vaikka tuttusi käyttäisi jotain ei todista mitään.
"Nisti" tarkoittaa yleensä ihmistä, jolla on riippuvuus johonkin kovaksi huumeeksi luokiteltavaan aineeseen.
Kannabis ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Iik! Kannabis haisee! Poliisit ja palokunta paikalle ja sassiin!!! Pysykää urpot kotona neljän seinän sisällä jos noin ahdistaa. 😂
Tiedätkö, että kaikki eivät halua haistella tai hengitellä sun ihanaa kannabista. Ihmisellä pitäisi olla ulkoillessa oikeus hengittää raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät onneksi kaikki. Nuo kannabisfoobikot toki saavat psykoosit aina tulille. IIkk! Täällä tuoksui kannabis. Minähän olen hengittänyt sitä kun kerta haistan sen. Ja sitten lähtee....
Asut varmaan jossain pikkukylässä tai lähiössä, jossa kerrostalo on eksoottinen näky. Tervetuloa kantakaupunkiin!