Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen talvihaalari olisi hyvä vastasyntyneelle?

Vierailija
16.05.2007 |

Utelin asiaa jo tuossa ÄP-keskustelussakin, mutta en saanut sitä kautta vastausta. Uudessa pakkauksessahan tulee nätti 68-senttinen haalari, mutta eikös vastasyntynyt huku siihen vielä? Ajattelin ommella itse " kotiintulohaalarin" , mutta jelppikääs koon valinnassa. Olisiko 60-senttinen hyvä? Vai jopa pienempi? Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkuuhan se siihen, mutta vauvat kasvavat TODELLA nopeasti, eikä haalarin koolla ole nukkuvalla vauvalla kovin suurta väliä muuten kuin kaukaloon kiinnittäessä. Kaukaloon ei voi laittaa valtavan isoa haalaria, mutta 62-68 vielä menee.

Vierailija
2/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkoselle tiedoksi, että saan lapseni vasta myöhään syksyllä :-) Tykkään vaan väkerrellä aina kaikenlaista ajoissa, joten nyt olen tehnyt jo vauvallekin vaatteita jne. Ja sitä pientä haalaria varten olisi kiva kangas odottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin äitiyspakkauksessa oli haalari kokoa 70-80 cm. Oli mun mielestäni ekana vuonna liian iso. Tokana vuonna hommasinkin liikkuvalle taaperovauvalle jo kosteussuojahaalarin.

Mulla olis muuten huutonetissä myynnissä ihana fleecehaalari vauvalle kokoa 62 cm. Taitaa olla huono aika myydä sitä, kun ei tullut yhtään tarjousta. Mutta osta sä se multa. Edullisesti saisit.. :)

Vierailija
4/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän taatusti tule vastaantulevien vaunuissa samanlaista vastaan ja omaan tekeleseen saa lisättyä kivoja jujuja mukaan.

Vierailija
5/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli meillä ainakin hyvä, syntyi 50-senttisenä.

Vierailija
6/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat tehdä kaksi niin tee 56 senttinen. Mua säälitti katsella kun vauvaparka meinasi hukkua haalariin eikä meinannut mahtua edes turvakaukaloon sen valtavan toppapuvun kanssa. Siis niin ettei tukehtunut siihen pukuun joka oli ylisuuri jokapuolelta.