Kyllä ottaa päähän. Astuin koiran p****. Toivon, että kaikki te koiranomistajat
jotka ette piittaa koirienne jätöksien korjaamisesta joudutte itse vastaavaan tilanteeseen. Todella tympäisee. Ei luulisi olevan vaikeaa ottaa pussia mukaan hihnaan ja kerätä jätökset tien vierestä.
Terv. Myös koiran omistaja
Kommentit (7)
Minä astuin kerran läjään noustessani tankkaamaan autoa. Joku oli siis autoa tankatessa laskenut vaan koiran ovesta ulos tekemään tarpeitaan vaivautumatta itse nousemaan ja viemään koiraa johonkin kauemmas.
ei kyllä näy yhtään koirankakkaa (ja koiria kyllä tästä ulkoulutetaan paljon) mutta sitäkin enemmän tienpenkkaan heitettyjä pulloja, tupakka-askeja, tupakantumppeja, karkkipapereita yms yms. Voisin sanoa että koirankakka sentään maatuu ja ravitsee maata, mutta mitä tapahtuu näille pulloille ja karkkipapereille......
Jos joku niihin läjiin astuu, niin täytyy vaan ihmetellä mitä joku sellaisissa paikoissa ulkoilee...
Mutta koiranpaskat vituttaa armottomasti, varsinkin lapset eivät osaa katsoa, mihin astuvat, ja täällä ne läjät voi kyllä olla vaikka keskellä kävelytietä, ei tod. missään puskassa. Huippu oli, kun joku oli paskattanut talvella koiraansa meidän etuoven edustalla olevalla pienellä nurmipläntillä (rivariyhtiön sisäpihalla). Ja koiranpaskat muuten maatuvat tosi hitaasti, lumen alta paljastuneet läjätkin on pahimmillaan vielä näkyvissä (Hkissä, jossa siis lunta ei ole ollut aikoihin).
Mutta kyllä roskat ja rikotut pullotkin ottavat päähän, oletan että niitä tekevät lähinnä dorkat teinit mutta voinpa olla väärässäkin.
mutta koiranpaskoja paljon. Kissat on ovelasti piilottaneet omat paskansa lasten hiekkalaatikkoon.
Itse toivoisin, ettei roskia, pulloja ja tölkkejä heitettäisi luontoon eikä etenkään rikottaisi lasipulloja. Lisäksi toivoisin autoilijoiden noudattavan nopeusrajoituksia asutusalueilla, jotta lasten olisi turvallista liikkua kotiympäristössään. Kiitos.