Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opejen, ohjaajien, hoitajien kevätmuistamiset

Vierailija
16.05.2007 |

Toivoisin ideoita pienistä kevätmuistamisista opeille, hoitajille jne. Omat ideat on tänä keväänä vähissä. Koska meillä on näitä paljon (3 aktiivista lasta) niin olen yleensä hankkinut jotain max. 5e (teetä, kynttilöitä t. piparimuotteja jouluksi jne). Laittakaa ideat kiertoon!

Ja please, ei tähän kilometrikeskustelua siitä, että " opet saa jo palkkaa, miksi lahjoa" . Nyt vain niitä ideoita :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin hoitajille (4), tehtiin 5v pojan kanssa pannunaluset leikkaamalla tiimarin paksusta huovasta kukka tai sydän. Ripustusreikä nahanreijittäjällä. Lisäksi poika piirsi itse kortin. Maksoi noin 1 e / kpl.

Opettajalle (ekaluokkalainen) varmaankin kukka ja ip-kerhon (2) vetäjille viinipullot tai namupussit.

Vierailija
2/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteendä siis 1,60 e ja lapsi teki kortin mukaan noihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kulutustavaraa suosittelen, sillä makusi ei voi miellyttää niin montaa ihmistä eli väkisinkin tulee ' vääriä' lahjoja annetuksi.

Kuluvaa on tietty kaikki

-makeat ja suolaset herkut (karkkilaatikot, suolapähkinät jne),

-pesuaineet, rasvat jne. (body shop esim)

-kukat, viherkasvit (siis ei kuluvaa, mutta jos ei tykkää, niin saa äkkiä kyllä kuolemaan;) )

-muistilappuja, -vihkoja, kyniä jne

-pokkari

jne

Vierailija
4/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kysyä :)

Ja sinulle, joka epäilit, onko tarpeen/asiallista tms. muistaa opeja: Kyllä on, suurin osa on minusta myös ihmisiä jotka luen tuttavikseni. Pidän kiinteää yhteyttä niin kouluun, eskariin kuin myös päiväkotiin. Sen sijaan esim. muskarin opeille en koskaa vie mitään, en heitä koskaan kunnolla edes opi tuntemaan, kun emme ikinä keskustele. Sama koskee poikieni salibandyvalmentajia ja orkesterinjohtajia.

Vierailija
5/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki eivät juo alkoholia, ja toinen, ettei lapsi sitä voisi itse ostaa.

Vierailija
6/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kauniiseen sellofaanipekettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi