Kelan sivuille on tullut uuden ä-pakkauksen kuvat!
Ihan vaan halusin kertoa kun täällä on ollut kovasti keskustelua ja muuten ei ole enää pakkauksen perässä vuosimallia =)
Kommentit (12)
että palautetta kannattaa antaa. Meillä on ainakin tuolla kesä-heinissä ollut pettyneitä äitejä useampiakin, kun tuleville juhannusvauvoillemme joudumme vielä pukemaan niitä kaks`tuhat`kuutosia ja palautetta on mennyt oikein joukolla!
Kiitos KELA:lle, vaikkei se mua enää autakaan...
Saa nähdä miten käy, kuinka monen uudenäipän pakkaus on jo ehditty laittaa postiin.Siis ne viimmeiset vanhat. Ennen ku toi nyt tuli nyt toi uusi jakoon.
No pää asiahan on että pakkaus on kaikille haluaville tuloss on se sitten minkävärinen vaan.
Eli ei ku odotellaan omaa pakettia
Teresa81
hyviä uudistuksia: useammat puolipotkarit, tumpullinen kietaisubody, hammasharja, ym :)
nyt vaan mietin miten ihmeessä saisin haluamani... otin pakkauksen rahana kun en halunnu sitä vanhaa (siellä oli 1 vaate, josta oikeesti pidin... ja kun mulla tota tavaraa jo on sukulaisilta varastossa enemmänkin) ja nyt ois muutamakin miellyttävä! erityisesti pidän vihreistä: raidallisesta kietaisubodysta, puolipotkareista ja pilkullisesta body+potkarit setistä sekä kevyttoppahaalarista. myös peruskeltainenbody ja huppupyyhe on kivat. ja kestovaippasetti kiinnostaa kans :)
vauva saattaa syntyä päivänä minä hyvänsä ja jos joku siis ois kiinnostunu (mieluiten lahjoittamaan) luopumaan noista " kirpparihinnoin" , jos siis ovat teillä turhia ja epämieluisia tms... niin niin minä mielelläni vastaanotan! satakunnan alueelta ja lähitienoilta voitas noutaa, muuten maksaa postikulut. prikkeliina@vahtera.org on s-posti, jos haluaa tarjota :)
no, nyt on sitte jännitetty tämä pakkaus :) ihan kelpo on! jään seuraamaan keskustelua...
Tiina ja muksunen rv 39 :)
siis tuota uutta pakkausta. Soitin eilen Reimalle ja sanoivat, että uusia pakkauksia on jo lähetetty eikä ole enää " vaaraa" saada vanhaa.
tiinatäti:
vauva saattaa syntyä päivänä minä hyvänsä ja jos joku siis ois kiinnostunu (mieluiten lahjoittamaan) luopumaan noista " kirpparihinnoin" , jos siis ovat teillä turhia ja epämieluisia tms... niin niin minä mielelläni vastaanotan! satakunnan alueelta ja lähitienoilta voitas noutaa, muuten maksaa postikulut. prikkeliina@vahtera.org on s-posti, jos haluaa tarjota :)
Sorry tinatäti, mutta uskotko oikeasti että joku hyvää hyvyyttään lahjoittaa tavaroita sinulle ä-pakkauksestaan? Kun sinähän olet saanut sen jo rahan muodossa, ja jonkun muun pitäisi nyt antaa sinulle vielä lisäksi näitä vaatteita ilmaiseksi tai " kirpparihinnoin" ? Oletko ihan tosissasi?
eli jos joku joka ei ota pakkausta, vaan suunnittelee rahaavustuksen ottoo, niin olisin halukas ostaan ton pakkauksen siltä sillä 140¿+pk. Mulla ei ollut mahdollisuutta saada tota pakkausta kun la kesäkuun alussa ja se harmitti ihan törkeenä.. eli jos jotakin kiinnostaa... niin ilmoita!
polly:
Sorry tinatäti, mutta uskotko oikeasti että joku hyvää hyvyyttään lahjoittaa tavaroita sinulle ä-pakkauksestaan? Kun sinähän olet saanut sen jo rahan muodossa, ja jonkun muun pitäisi nyt antaa sinulle vielä lisäksi näitä vaatteita ilmaiseksi tai " kirpparihinnoin" ? Oletko ihan tosissasi?
aattelin siis niin, että jos joku on ottanu pakkauksen kun tykkää hirmuisesti just vaiks toppapuvusta ja muista, muttei yhtään noista vihreistä niin ei tartte jättää nurkkiin lojumaan käyttämättöminä. tai ei yhtään kiinnosta kestoilu. monethan voi sellaset ittelle turhat kuitenkin viedä kirpparille tai jotain? jos ite oisin ottanu pakkauksen ja osa vaatteista ois sellasia etten tulis käyttäneeks niin voisin lahjoittaa halukkaalle :)
ja siksipä sen rahana otin, jotta voin niillä rahoilla hankkia sellasta mistä tykkään. voin siis myös maksaa vaatteista, mutta tottahan on kiva saada maksuttakin! kunhan koitan kepillä jäätä. jos vaikka joku olis oikeesti niin uskomattoman ystävällinen :)
uskon löytäväni kyseisiä vaatteita tulevaisuudessa kirppareilta. sillon eivät vaan enää varmaan mahdu kun vauvakin on jo kasvanu... no, nähtäväksi jää. ja ehkä sitten seuraavalle ostan varastoon :)
tyydyn oloon ilmankin, mutta puhumattoman vaivoista kun ei tiedä niin aattelimpa kysyä. jos en kysy, ei kukaan tiedä tarjota, jos vaikka osuiskin jonkun kanssa maut sopivasti ristiin :)
ja mulla on muuten varastossa vauvanvaatetta vaikka muille jakaa, joten vaihtokauppaakin voi harkita! jos vaikka meille tulee poika niin paljon pientä ja pinkkiä ois annettavaksi. ja sama toisinpäin :)
Tiina ja vauvanen rv 39 :)
ja kokemusta löytyy jo kahden aiemman pakkauksen verran. Yhden kerran olen ottanut rahana. Olin alun perin ajatellut, että en ota tälle neljännellekään pakkausta, mutta katsotaan nyt. Ainoa, mikä ei silmiä hivellyt, oli toppapuku. Oli jotenkin tyttömäinen ja meille on tulossa poika. Tosi kiva, että mukana oli paljon kokoa 60 cm, aiemmin oli paljon kokoa 70 cm ja ne näi jotenkin sitten käyttämättä.
Meille tuli 2006 äp (la heinäkuussa...) ja mielestäni siinä oli kovin vähän vaatetta verrattuna esim. esikoisen pakkaukseen tai nyt tähän uuteen. Onko muut kiinnittäneet asiaan huomiota?
Pidän itsekin pakkausta hienona palveluna ja otimme sen esikoiselle, mutta nyt toiselle emme aio ottaa. Esikoisen (syntyi alkuvuodesta -05) pakkauksesta on suurin osa vaatteista käyttämättä (olivat aika epäkäytännöllisiä), toppapuku kunnossa ym. Mitään hajua ei ole, minkä vuoden pakkaus se oli eikä tullut moinen kysymys mieleenkään silloin... Mutta hyvähän se on, että tällä palstalla keskusteltavaa riittää :)
Olen erityisen ihastunut tuohon talvipukuun. Tosi söde!
Koska kuvat Kelan sivuilla, niin vanhoja ei taida olla enää jaossa montaakaan ja mahdolllisuudet saada uusi pakkaus paranee koko ajan...?