Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suostutko seksiin, jos puoliso vonkaa eikä itseäsi huvita yhtään?

Vierailija
15.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies suostuu kun olen vongannut tarpeeksi kauan. Eli meillä osat ihan toisinpäin.

Vierailija
2/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua kummiskin huvittaa aina jonkun verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi menkkojen aikana eli kyllä meillä se oon mä, joka joskus joutuu vonkaamaan... :)

Vierailija
4/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies kyllä saa mutkin haluamaan

Vierailija
5/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on ollut aikoja jolloin seksi on ollut mulle ihan pakkopullaa ja olen siltikin pitänyt huolta miehen tarpeista. Esim. vauvan ollessa pieni harrastimme monesti seksiä vaikka en ollut sillä tuulella ollenkaan. Ja minusta toisen halut tulee huomioida. Että jos toinen kärsii liian vähästä seksistä eikä silti ole valmis tekemään mitään niin onko se ihme että hakee tyydytystä sitten muualta.

Olen myös yrittänyt näytellä olevani edes hieman innoissani, jotta mies ei koe että armosta annan. Varmasti mieskin tekee paljon minulle asioita joita ei halua vain siksi että olisin onnellinen.

Vierailija
6/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos mies alkaa vietellä, vaikka mun ei just sillä hetkellä tekis mieli, niin kyllä se seksiin johtaa ;-) Olen sanonutkin miehelle, että vaikka olisin väsynyt tai muissa ajatuksissa, mutta sun tekee mieli, niin viettele vaan niin kyllä se sitten alkaa munkin tehdä mieli. Mua voi vietellä hieromalla tai hellimällä ja mua kiihottaa myös esim se, että mies vetää käteen ja katsoo mua tuhmasti silmiin. Siinä ei sitten enää mene kauan, kun jo haluan isoa kovaa kalua suuhuni ja sisääni :-)

Vierailija
7/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti, jos ei tee mieli ni ei tee mieli... ja ois kiva tietää mitä sellasen miehen päässä liikkuu joka voi harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei oo yhtään hommassa mukana... joku raiskari??

Vierailija
8/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin vonkaamaan. Vaimo tietää aika tarkkaan miten usein mulla tekee mieli ja tarjoutuu jo päivällä hyvissä ajoin hoitelemaan hommat. Ottaa munista kiinni ja kysyy että olisko paineita. Minä aika usein ehdotan siihen suihinottoa ja hyvänä päivänä sen saan, jos ei mamma ole siinä fiiliksessä niin sitten vedetään illalla perinteisellä. Siinä se päivä kuluu sitten rattoisasti iltaa odotellessa kun miettii että mitähän pervouksia keksisi. Meillä lopetettiin seksiongelmat silleen että molemmat suostuu aina kun toinen haluaa. Omat huonot puolensa siinäkin mutta ei niin pahoja kuin jatkuvassa saako-eikö-saa piinassa.

mie-s

Vierailija
9/9 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mies lopulta oppinutkin, ettei esileikiksi riitä " Haluttaisko sua" vaan mieluummin hali ja viettely ja siitä sitten eteenpäin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme