Ex tinderissä: kuvat 15v nuorempana ja 40kg hoikempana..
Sanoisitko jotain? Nolaa itsensä.
Lisäksi mies on niin huonokuntoinen ja vetämätön että ihmettelen jos treffeille edes jaksaa lähteä.
Kommentit (12)
Aika hyvin mies asuu edelleen pääsi sisällä. Harmittaako sinua kovastikin, että hän todennäköisesti saa nuorempaa ja hoikempaa naisseuraa ja pitää itseään onnekkaana kun pääsi sinusta eroon?
Sen mitä lukee täältä naisten hirveimpiä treffikokemuksia niin todennäköisesti jonkun tuokin tindermies vanhoilla kuvillaan naaraa kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä lukee täältä naisten hirveimpiä treffikokemuksia niin todennäköisesti jonkun tuokin tindermies vanhoilla kuvillaan naaraa kotiinsa.
Tämä. Olen monesti miettinyt, että onko nämä naiset jotka lähtee hampaattoman matkaan myös itse samantasoisia vaikka kyllä kirjottelijoista saa tekstin perusteella kuvan että ovat ns. ylemmällä tasolla itse ja ihmettelevät miksi heräsi haisevan sian vierestä.
Miksi jotkut tekee tuota? Siis ihan tosissaan?
Luuletteko todellisuudessa olevanne vielä 30v kun olette viisikymppisiä? Tai että asiaa auttaa kun tulette paikalle kaljamahoinenne kun kuva kymmeniä kiloja sitten?
Onko miehille tärkeintä että saa jonkun naisen huijattua treffeille, muulla ei väliä?
Typerää. Kyllähän se treffeillä tulee ilmi, kun huohottava ja hikoileva maasika lyllertää paikalle. Mutta asia ei varsinaisesti ole enää sinun ongelma. En tinderiä käytä, niin en tiedä voiko siellä ilmiantaa "feikkiprofiileita".
Iso osa käyttäjiä keräilee vain mätsejä ja huomiota. Ei sitten lähdetä lainkaan treffeille.
Siis kun olin sinkkuna niin hyi oikeasti noita pappoja, joilla joku 10-20v vanha muinaiskuva xD
Ja yleensäkin että väärällä iällä vielä osa lähestyi niin tää ei olisi edes selvinnyt kuin vasta livenä jos en ois sellainen, että haluan viestitellä ensin aika pitkään. Ja joo oon kuullut, että jotkut naisetkin tekee tätä?? Aivan älytöntä kun siellä treffeillä sen totuuden kuitenkin näkee?
Itselläni oli tyyliin samalla viikolla otetut neutraalit kuvat ilman meikkiä kotivaatteissa.
Olisko musta tykännyt kuinka moni nuorempana ja laihempana? Ehkäpä on vaan joku testi. Harmi, kun sillon ei ollut Tinderiä.
Ei kai se sinulle enää kuulu.