Mitä teette sadepäivänä?
Aika tuntuu olevan pitkää. Olen käynyt kaupassa, tehnyt perheelle ruuan, pessyt pari koneellista pyykkiä ja käynyt salilla. Nyt pitäisi loppupäiväksi keksiä tekemistä mutta pää lyö tyhjää. Mihinkään ostoksille en halua lähteä.
Kommentit (43)
Liki samaa kuin aurinkoisinakin päivinä. Katselen nettiä, telkkua ja ulos ikkunasta.
siivottu
Mikä kumma saa ihmisen uhraamaan vapaapäivänsä ja viikonloppunsa johonkin siivoamiseen? Itse teen kaiken aina torstaiksi tai viimeistään perjantaiksi valmiiksi, ettei tarvi viikonloppua semmoisiin uhrata.
Jos olen yksin: nukun päiväunet, luen kirjaa, katson leffaa, leivon, teen kotitöitä
Jos aviopuolisoni on kotona: ollaan koko päivä sängyssä (sadepäiväseksiä, sadepäiväleffa, sadepäiväkeskustelu)
Sateesta tulee hyvä tuoksu ulos. Luonto ja eläimet tykkää myös.
Voihkin kuin nainen hieromalla eturauhasta sille tarkoitetulla lelulla. Tässä voi mennä useampikin tunti eikä huomaa kun taivaallinen olotila.
Samat hommat ne on sadepäivinäkin. Ja koiran kanssa lenkkeilyt. Mukavan raikas ilma ulkona.
Menen ulos ja laulan sinkin into rein ja hyppelen iloisesti, sitten kävelen, sade eikä pakkanen ei estä minua ulkoilemasta.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin aamulla saunassa, kun satoi kaatamalla. Sitten on pesty pyykkiä, pelattu lautapelejä ja siivottu.
Oispa ankeaa ruveta siivoamaan saunan jälkeen. Menis hukkaan koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorin/silppusin äsken 4 litraa raparperiä, 2 litraa meni pakastimeen ja niistä toisesta 2 litrasta teen toisesta raparperi-pekonihilloa ja toisen käytän maisemakahvilan raparperipiirakkaan.
Tuo maisemakahvilan raparperipiirakka on tosi hyvää. Varmaan tuo hillokin.
Varmaan, mutta pekonin jättäisin pois.
Siivotaan ja tehdään ruokaa. Huomenna porukkaa tulossa syömään.
Heittelin kevätlannoitetta juurille
Siivoilen/järjestelen kaappeja, pesen pyykkiä. Jne. Voisin myös lähteä ystävän luo mikä olisi kaikkein paras vaihtoehto.
Samaa kuin muinakin päivinä, ei olla pitkästyneitä.
Kävin juoksemassa 7km. Tuntui ihanalta. Nyt voi lukea kirjan loppuun ja katsoa leffan.
Leikin Nalle Puhta: menen sateenvarjon kanssa ulos ja laulan Pili Pili Pom
Käytiin aamulla saunassa, kun satoi kaatamalla. Sitten on pesty pyykkiä, pelattu lautapelejä ja siivottu.