Kuinka Aatami ja Eeva osasivat lisääntyä
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Jumala kyllästyi katselemaan Aatamin runkkaamista ja loi Eevan.
paratiisi oli täynnä aatamin mälliroiskeita. eeva luotiin mällisäiliöksi
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aatamilla kikkeli ennen Eevan luomista? Jos oli, niin miksi?
No siksi että jumala oli luonut Aatamin omaksi kuvakseen!
Vierailija kirjoitti:
kusemiseen ja runkkaamiseen
Aatamilla oli paratiisi ennen Eevaa.
Jumala oli kyllä aikamoinen aisuri.
Maria sikiää neitseellisesti ja Jeesuksen synnyttyä kolme viisasta tietäjää tulee kylään katsomaan lasta elarien kanssa. Ainakin se tumma niistä huokaisee helpotuksesta, koska lapsi ei olekaan hänen.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka nisäkkäät osaavat lisääntyä? Kuka on opettanut koiralle, että se tappi kuuluu tuupata naaraan reikään?
Se on tallennettu sen E-promille.
Tieto on siellä pysyvästi eikä sitä voi poistaa tai päällekirjoittaa.
Oliko ap:n vanhemmat kädestä pitäen opastamassa vierestä, kun ap ensimmäisen kerran harrasti seksiä? Ai niin, unohdin, ap on incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi että jumala oli luonut Aatamin omaksi kuvakseen!
Kenen kuva Eeva oli?
Jumalan kuva silloin kun hän teippasi kikkelinsä jalkojen väliin ja funtsi peilin edessä miltä näyttäisi naisena?
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap:n vanhemmat kädestä pitäen opastamassa vierestä, kun ap ensimmäisen kerran harrasti seksiä? Ai niin, unohdin, ap on incel.
Ei ollut, mutta pentti-eno kyllä näytti ihan kädestä pitäen kun olin 6v.
Vierailija kirjoitti:
Maria sikiää neitseellisesti ja Jeesuksen synnyttyä kolme viisasta tietäjää tulee kylään katsomaan lasta elarien kanssa. Ainakin se tumma niistä huokaisee helpotuksesta, koska lapsi ei olekaan hänen.
Eikös Joosef ole tässä tapauksessa aisuri...voi olla, että olen ymmärtänyt sanan merkityksen väärin.
oliks noi alasti koko ajan? Miten aatamin munan sai ylös kun koko ajan olivat alasti, ja Aatami näki jatkuvasti eevan tissit ja pillukaisen?
Kreikkalaiset keksivät perspanot eli ovat hom...
Vierailija kirjoitti:
No se paratiisin käärme näytti Aatamille tietenkin mihin Eevan koloista se klunssi työnnetään.
Se paradisin kärmeshän oli Lilith, Aadamin ensimmäinen vaimo, joka ei tahtonut olla alla ja siksi Jehova loi tottelevaisemman Evan Aadamin vaimoksi!
Kyllä Aadam silloin jo tiesi, mihin koloon kärmestä naidaan!
paimenet olivat panneet hutsu mariaa eikä mikään pyhä henki. kesseli joosef uskoi kuitenkin pyhän henken panneen.
Vierailija kirjoitti:
Netti täynnä opetusvideoita jos koulussa on nukkunut.
Vierailija kirjoitti:
oliks noi alasti koko ajan? Miten aatamin munan sai ylös kun koko ajan olivat alasti, ja Aatami näki jatkuvasti eevan tissit ja pillukaisen?
Ei tietenkään. Farkut ja feecet ihmisillä oli jo tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Joosef ole tässä tapauksessa aisuri...voi olla, että olen ymmärtänyt sanan merkityksen väärin.
Mulla on mennyt peruskoulun uskontotunnit hukkaan, mä oon aina luullut että Jumala oli Jeesuksen isä ja Marian puoliso. Mutta se näköjään oli Joosef, eri heppu. Kiitos Google.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Tietysti kusemista varten.
Mistä tietää, ettei Eeva ollut suomalainen nainen?
Hän oli hoikka ja hyvännäköinen, terhakkaat tissit.
Kyllä tikka käenpojan puuhun ajaa!