kyselenpä täältä jos joku tietäisi :)
tai siis jos jollakulla olisi kokemusta.
jätin Cerazette pillerit pois noin kolme viikkoa sitten ja kuukautisia ei näy. kuinkahan nopeasti ne pitäis alkaa pillereiden jälkeen? en yhtään muista miten alkoivat kun viimeksi pillereitä söin... ja olivat kyllä eri merkkiäkin.
oireita tulevasta vauvasta voisi olla (väsymys, ruokahalu, tissit kipeänä...) vaikka en itse edes niitä varsinaisesti pistänyt merkille. mieheni asiasta vaan tänään huomautti että ettei vaan ois rouva taas pieniin päin. :)
mutta jo etukäteen kiitoksia jos joku asiasta tietäisi ja kertoisi minullekkin :)
Kommentit (4)
että nyt nämä oireet johtuisivat hormonien heittelystä kun kuitenkin niin vähän aikaa on ollut pillerit pois. täytyy nyt sitten vain odotella että kk alkavat ja pääsee sitä vauvaa yrittämään :)
Itse jätin kyseiset pillerit pois maaliskuun loppu puolella ja eka vuoto alkoi sitten siitä parin päivän päästä, vuoti normaalisti sen 4 päivää, sitten reilu viikko väliä ja taas vuoti pari päivää, sitten seuraavaa vuotoa saikin odotella pari viikkoa normaalia pidempään, eli kierto aivan sekaisin!! Toivottavasti alkais nyt tasaantua... Niin ja ennen kellontarkka 28 päivää pitkä kierto...
Söin kanssa kyseisiä pillereitä, ja mulla alkoi tyhjennysvuoto, vuorokauden päästä ekan pillerin jättämisestä! Seuraavia saikin odottaa 55päivää!! Kyllä se siitä sitten alkaa vähitellen tasaantua :-) Seuraavat kierrot mulla olivat jo suht " normaaleja" !!
Onnea yrittelyyn!!
nonuli ja justiina 7+4
Kyseisestä pillerimerkistä ei ole omaa kokemusta, mutta mulla meni yli 40 päivää ennen kuin kuukautiset tulivat pillereitten lopettaisen jälkeen. Toisilla on mennyt vieläkin kauemmin tai sitten kierto on pysynyt täysin yhtä pitkänä kuin pillereittenkin kanssa. Eli kaikki on mahdollista...
Mulla ainakin kroppa oireili monenlaisilla tuntemuksilla hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen enkä ollut raskaana. Mutta kyllä voi olla hyvinkin mahdollista, että teillä olis tärpännyt heti!