Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsintäkuulutus Twin cerox rattaista

15.05.2007 |

Eli olen ostamassa ko. rattaita ja havittelen sellaista pakettia, joissa on lisävarusteena duoliftkantokoppa ja deluxe (eli värisävyinen) jalkapeite. Nyt kuitenkin melkein kaikki jalkapeitteet on myyty jo loppuun täältä meiltä päin. Eli onko joku nähnyt jossain myynnissä RACING RED väristä tuplajalkapeitettä? Tai olisiko joku valmis luopumaan omastaan...

Olisin kiinnostunut myös viime vuoden värillä Elk (mustaruskea) ko. paketista, jos joku on valmis omistaan luopumaan viimeistään elokuun alussa ja haluaisi myydä meille. Myös ns. tyttövärit kiinnostaa, jos jollain on myydä.

Otapa yhteyttä, minulla on ilmoitus myös tuolla ostaa ja myy palstalla...

Terveisin Minna Turusta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti Kemin Lastentarvikkeessa lähiaikoina käyneet: olikohan siellä mahdollisesti vielä viime vuoden värejä myynnissä. Siis lähinnä juuri sitä Elk väriä... Soittamalla asia selvinnee, mut pyhä edessä, eli josko joku osaisi vihjata miltä näytti...

Vierailija
2/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Twin City Crossit alku keväästä Vauvatalo Johannasta ja sama juttu jo silloin, ei ainuttakaan puna/harmaata paksua jalkapeitettä saatavilla! Eikä kyllä juuri mitään muutakaan väriä...

Tehtiin sitten niin, että laitettiin tilaus jonoon, odotusaika noin 3kk. Peitettä yhä odotellen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä tämän vuoden värien jalkapeitettä. Emmaljungalta kuulemma on palanut ompelimo ja seuraavaksi keskittyvät sitten jo uusiin väreihin, jotka tulevat kuulemma marraskuussa tai jo jotain saattaa tulla syyskuussa... Outoa kumminkin, että jo nyt on loppu jalkapeitteet. Niitä ei kuulemma koskaan ole tarpeeksi ja aina tehdäään vain joitakin... Eli odottelen edelleen löytäväni ko. vaunukokonaisuuden. Tilaamaan en uskalla lähteä, koska sillä tavalla en uskalla saavani haluamaani.