Raju välikohtaus VR:n junassa – Konduktööri pahoinpideltiin julmasti
Miespuolinen matkustaja pahoinpiteli naiskonduktöörin menettäessään täysin hermonsa junan ollessa myöhässä. Myöhemmin mies yritti livahtaa karkuun Tampereella mutta poliisit saivat hänet kiinni.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko "miespuolinen"?
Persuja ei tosin pitäisi kutsua miehiksi. Nyhveröitä kaikki.
Nekin, jotka meni auttamaan konduktööriä joka oli nainen?
Persuhan olisi mennyt mukaan pahoinpitelemään. Vappunahan tuo nähtiin. Persujen mielestä on ihan ok joukolla hakata ja potkia naista.
Perussuomalaiset eivät ole riehuneet missään vappuna.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen mies taas vauhdissa. Kuljen muuten ison kaupungin läpi iltaisin työmatkalla. Kaikki ahdistelijat ovat perussuomalaisia miehiä. En ole vuosienkaan aikana törmännyt yhteenkään muslimiin joka tällaista tekisi.
Ok Persuhullu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä muslimeja vaivaa?!?
Muslimit on sairaita pedofiilejä ja terroristeja. Pieni naisten kuristelu on muslimille vain pieni side quest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Miten se islam tähän liittyy?
Liittyy siten koska muslimi=pedofiiliterroristi
Mitäköhän horiset? Eikös persuilla ole pedofiili ministerinä ja 100% kiinnijääneistä terosuunnittelijoista on myös ollut samaa persuporukkaa? Kuulostaa siltä, että fantasiasi eivät kohtaa todellisuutta.
Ei ole pedofiilia ministerinä, terosuunnittelijat eivät olleet perussuomalaisia.
T: Eri
Groomaaja-Rydman, ja jokainen teroepäilty viine vuosilta on persataustainen. Pahoittelut totuudesta.
Hyvä VR
Kaikkien turvallisuuden vuoksi laittakaa vaatimus, että päihtyneenä ei saa matkustaa junassa,
jolloin päihtyneen saatte poistaa junasta milloin vaan.
Tuo junariehuja pitäisi tappaa. Mitäs siihen sanotte?
"Groomaaja-Rydman, ja jokainen teroepäilty viine vuosilta on persataustainen. Pahoittelut totuudesta. "
Mikään mitä kirjoitit ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimit on sairaita pedofiilejä ja terroristeja. Pieni naisten kuristelu on muslimille vain pieni side quest.
Kommenttisi ilmoitettu Poliisille.
Mielenvikaisia on kaikkialla. Koska tahansa joku voi kuolla kun sekopää käy kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
"Groomaaja-Rydman, ja jokainen teroepäilty viine vuosilta on persataustainen. Pahoittelut totuudesta. "
Meinaatko, että totuus muuttuu kiistämällä?Pahoittelut persupedarille. Niin ne haaveet kaatuu 😂
Jälleen kerran persut ja persunmieliset kaappasivat yhden keskustelun. Ei ole sellaista ketjua, jonne he eivät tunkisi hokemaan pakkomielteisesti vassaria, kommaria, wokea, islamia, naista, femceliä, feministiä, ma-tua tai milloin mitäkin, riippumatta mikä on aiheena. Samalla, kuten täällä nähdään, eivät kestä persu-sanan toistamista, vaan se onkin olevinaan sitten pakkomiellettä, heidän omat hokemisensa ovat vain sitä parempaa pakkomiellettä. Parhaansa mukaan kääntävät asetelmaa niin, että persun hokijat olisivatkin yksipuolisesti niitä häiriköitä, vaikka ihan itse ovat niitä pahimpia.
Ei aihetta, jota ei nämä pershäiriköt kääntäisi jollain tavalla rasistiseksi mälinäksi, maahan-muuttoon, islamiin tai vastaavaan. Kyse on politiikasta, itselle arat aiheet hiljennetään kääntämällä keskustelu ihan muualle ja huudetaan typeryyksiä päälle, jotta muut keskustelijat joko lähtisivät pois ja keskustelu kuivuu kasaan tai sitten erehtyvät vastaamaan näille trolleille, jolloin sama juttu, oikea aihe unohtuu. Tässäkin tapauksessa kyseessä oli miesmatkustajan hyökkäys naispuolista henkilökunnan edustajaa kohtaan, mikä johti sitten poliisin haaviin. Tämä ei liity mitenkään etnisyyteen, vaan ihan yksinkertaisesti perusjampan väkivaltaisuuteen. Se osoittaa, että Suomessa on ongelmia, joita ei voi ulkoistaa maahan muuttajille eikä muutenkaan rajata "noihin muihin". Se ei populistille käy, joten keskustelu asiasta on sotkettava välittömästi. Se näkyy siinä millaiseksi Ylilauta-henkiseksi vihapuhesotkuksi tämäkin ketju meni. Jos tämä poistetaan, sekin palvelee persujen agendaa, koska he ovat taas onnistuneet pilaamaan yhden keskustelun, jolloin poiston jälkeen ei kukaan järkeväkään enää pääse lisäämään siihen mitään.
Persuille avoin keskustelu on loukkaus, koska heille mielipiteen- ja sananvapaus on vain heidän oma oikeutensa, muut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
jos junassa olisi ollut oikea persu hän olisi hakannut hyökkääjän siihen malliin ettei enää koskaan uskaltaisi junaa käyttää.
Höpö höpö. Tuota nyt ei usko kukaan. :D Päinvastoin. Somessa persut ovat näkyvästi olleet sitä mieltä, että on oikein pahoinpidellä nainen miesporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että kaikki 🧕 pitäisi tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen ruoskit hengiltä hiiripersun naruilla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi ilmoitettu Poliisille.
Poliisi toteaa viestini faktaksi ja jatkaa päiväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luinko mä oikein, osa matkustajista PAKENI pois vaunusta, osan rientäessä naiskonduktöörin avuksi!? Millainen ihminen( oletetusti aikuinen) ottaa jalat alleen kun naista kuristetaan nenän edessä?!
Mä olin kans että mitä ihmettä? Jos tällä riehujalla ei ollut edes teräasetta eikä käsiasetta, niin miten helvetissä annat tän hullun kuristaa konduktööriä ja pakenet itse toiseen vaunuun? Kyllähän nyt monta matkustajaa yhdessä saa yhden tyypin taltutettua. Nää heitteillejättäjät vois miettiä tota tilannetta omalle kohdalleen, sua kuristetaan, eikä kukaan auta, jätetään yksin ja annetaan tulla pahimmassa tapauksessa tapetuksi. 😬
Äkillinen väkivaltatilanne laukaisee taistele tai pakene-reaktion. Suurin osa ihmisistä lähtee vaistomaisesti pakoon, osa taistelee. Sitten on niitä jotka lamaantuu ja odottaa sormi suussa mitä tuleman pitää. Pahat jutut tapahtuu kun ihmiset ei hallitse hermojaan tai ole varautuneet äkkiä räjähtävään väkivaltaan. Olisi hyvä käydä mielessä läpi näitä skenaarioita. Jos jotakuta kuristetaan hengiltä ja vaunussa on kuitenkin enemmistö, olisi tilanteeseen pakko mielestäni puuttua. Tietysti riippuu minkälainen ja kokoinen hullu siinä on, mutta porukalla saa kyllä aikaa pelattua. En ala tässä mitenkään esittämään että itse olisin erityisen kovahermoinen, koska olen paskahousu, mutta olen ollut tilanteessa jossa porukalla puututtiin väkivaltaan. Se saatiin loppumaan. Ilman sitä väliintuloa uhri olisi vammautunut pysyvästi, olen siitä varma. Joten katson että olen oikeutettu sanomaan edellä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että totuus muuttuu kiistämällä?Pahoittelut persupedarille. Niin ne haaveet kaatuu 😂
Persupakkomielle on tauti josta ei parane ja sinä olet todiste siitä. Voit jatkaa valehteluasi ja persuhjankkausta keskenäsi.
Olisin kysynyt ensin että mitä kuristettava äänesti. Jos vastaus on jokin muu kuin ps niin antaisin kuristaa rauhassa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, parempi kysymys on, mikä vaivasi sitä hyökkääjää ja teitä, jotka syytätte muslimeja hänen hulluudestaan.
Perussuomalainen mies taas vauhdissa. Kuljen muuten ison kaupungin läpi iltaisin työmatkalla. Kaikki ahdistelijat ovat perussuomalaisia miehiä. En ole vuosienkaan aikana törmännyt yhteenkään muslimiin joka tällaista tekisi.