Raju välikohtaus VR:n junassa – Konduktööri pahoinpideltiin julmasti
Miespuolinen matkustaja pahoinpiteli naiskonduktöörin menettäessään täysin hermonsa junan ollessa myöhässä. Myöhemmin mies yritti livahtaa karkuun Tampereella mutta poliisit saivat hänet kiinni.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mennyt avuksi ja mätännyt turpaan sitä ukkoa! Naiskonduktöörit aina niin ystävällisiä ja mukavia 👍
Iso-Jussi
Sama. Turpaan vaan tuollaisille sekopäille.
Itse olisin käyttänyt lievintä mahdollista keinoa estääkseni väkivallan, mutta olenkin joidenkin palstalaisten mukaan suvakkihomoviherkommarikepulainen.
Onneksi fyysinen olemukseni riittää tavallisesti rauhoittamaan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, ilmeisesti persuja ei kiinnostanut, kun oli suomalainen.
Persupakkomielle iski jo ensimmäisellä sivulla, ei yllätä taaskaan. Ei aihetta ilman että Persuhullu tulee jankkaamaan persua.
Vierailija kirjoitti:
Luinko mä oikein, osa matkustajista PAKENI pois vaunusta, osan rientäessä naiskonduktöörin avuksi!? Millainen ihminen( oletetusti aikuinen) ottaa jalat alleen kun naista kuristetaan nenän edessä?!
Persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mennyt avuksi ja mätännyt turpaan sitä ukkoa! Naiskonduktöörit aina niin ystävällisiä ja mukavia 👍
Iso-Jussi
Itse olisin käyttänyt lievintä mahdollista keinoa estääkseni väkivallan, mutta olenkin joidenkin palstalaisten mukaan suvakkihomoviherkommarikepulainen.
Meinaatko että kun riehuja näkee sinut niin hän alkaa nauramaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luinko mä oikein, osa matkustajista PAKENI pois vaunusta, osan rientäessä naiskonduktöörin avuksi!? Millainen ihminen( oletetusti aikuinen) ottaa jalat alleen kun naista kuristetaan nenän edessä?!
Persu?
Ei aihetta ilman persukommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Veri kuumeni asian takia, jolle ei voi mittään.
Meille suomalaisille jatkuva myöhästely on jo itsestäänselvyys. Tyyli muuttuu kun asiakkaat vaihtuu.
Mikä ihmisiä vaivaa ovat samaan suuntaan menossa ja pitää alkaa riehumaan?Taitaa se ihmislaji pikkuhiljaa kiivetä puuhun ja taas on sota kun reviirit pitää saada valoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Jussi
Jaa, kyllä mä olisin jonkun sormen sijoiltaan vääntänyt vahingossa.
Onko tällä palstalla ikinä ollut ainuttakaan ketjua mihin tuo yksi kehitysvammainen ei ole tullut jankuttamaan persuista?
Mielenkiintoista uutisessa puhuttiin miehestä, ei kantasuomalaisesta miehestä. Kantasuomalaisuus yleensä aina muistetaan mainita erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Jussi
No varmaan rauhoittuu ihan itsepuolustusreaktioksi kun näkee soijaisen transupojun. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Oli kyseessä sitten persu tai n-sana, se ei muuta sitä, että nyt on aika äänestää Sinimustia.
#Paluumuutto #SanoPersuilleEI
Tuukkeli on meidän koko perheen fyyheri!
Persut karkotettava Suomesta!
Joo kiskot vievät onneksi etelään, tänne pohjoiseen ei niitä tarvitse pitemälle rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaako siinä vieressä ottaa hätäpuhelua. Ja ymmärrän tätä hieman jos mies ollut vain vähän äreissään ja valittanut ja alettu liioitella/ ja tai naiskondyktööri käyttäytynyt kuin vanginvartija. Näitäkin on nähty...aggressiivinen puhetapa ei myöskään ole vielä väkivaltaa. Aggressio on joskus ymmärrettävä reaktio ja tarvittava tunne.
Tuossa tapauksessa ei ollut riittävästi aggressiivisuutta. Pippurisumutteet äijälle silmille ja rautoihin, kiinni vielä näkyvään paikkaan, että kanssamatkustajat pääsevät kuvia näpsimään ja täyttämään somen niillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla ikinä ollut ainuttakaan ketjua mihin tuo yksi kehitysvammainen ei ole tullut jankuttamaan persuista?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaako siinä vieressä ottaa hätäpuhelua. Ja ymmärrän tätä hieman jos mies ollut vain vähän äreissään ja valittanut ja alettu liioitella/ ja tai naiskondyktööri käyttäytynyt kuin vanginvartija. Näitäkin on nähty...aggressiivinen puhetapa ei myöskään ole vielä väkivaltaa. Aggressio on joskus ymmärrettävä reaktio ja tarvittava tunne.
Tuossa tapauksessa ei ollut riittävästi aggressiivisuutta. Pippurisumutteet äijälle silmille ja rautoihin, kiinni vielä näkyvään paikkaan, että kanssamatkustajat pääsevät kuvia näpsimään ja täyttämään somen niillä.
Siinä on oikea kuningasidea vetää pippurisumutetta täydessä junassa, ja lehdet huutaa seuraavana päivänä. Älä lähde turvallisuusalalle😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Jussi
Jaa, kyllä mä olisin jonkun sormen sijoiltaan vääntänyt vahingossa.
Jaa, minä taas olisin piiloutunut naistenvessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, ilmeisesti persuja ei kiinnostanut, kun oli suomalainen.
Oli perussuomalainen.
Ei ollut, oli kaukaa tullut ja käyttäytyi niin kuin niillä on tapana.
Tällä kertaa ei ollut kunniapersu kyseessä, vaan ihan peruspersu. Myönnän toki, että persujen maahantuomat ovat persumaisia ja äänestävätkin aina persuja. Konservatiivinyhveröt ovat sellaisia.
M a t u a k a n mielipide ei ole validi
Se on tasan yhtä validi kuin sinun. Et sinä päätä kenen mielipiteellä on arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miksi valtio tukee yhä heikentyvän geeniperimän tuottamista, on mysteeri.
Ei liity geenit yhtään mitenkään tähän tapaukseen jossa joku ihan tavallinen puliveivari käyttäytyy kuin apina. Muutenkin, valtio ei "tue" tuota ns. geeniperimän heikkenemistä yhtään mitenkään. Meillä Suomessa ihmiset saavat tehdä lapsia minkä rotuisten kanssa haluavat, eikä siihen ole tuollaisia wannabe-skinheadeilla mitään sananvaltaa. Ei ole sinun eikä valtion asia alkaa bullshit-tekosyillä alkaa erotella ihmisiä mielivaltaisesti toisistaan.
Erittäin hyvin sanottu.
Palstapersun mielestä olen varmaan suunnilleen valtakunnan vihollinen, kun olen naimisissa mustan leidin kanssa. Kaksi lasta on jo. Siinä ei paljon geeniperimä painanut, kun löysin elämänkumppanin rinnalleni.
ohis
Wokevassen valheet osa 985
Ottaako perhe-elämäni noin päähän? Minua ei ihan hirveästi kiinnostanut silloin eikä kiinnosta nytkään onko valintani joidenkin tahojen mielestä korrekti.
Oli kyseessä sitten persu tai n-sana, se ei muuta sitä, että nyt on aika äänestää Sinimustia.
#Paluumuutto #SanoPersuilleEI