Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitääh!! Eikö ensi vuonna SDP voitakaan vaaleja ja palauta kaikkia tukia maksimaaliselle tasolle? Olen odottanut jo vuosia

Vierailija
05.06.2026 |

En kestä enään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi luulla että tuet palautetaan. Ei kun niitä tullaan pienentämään. Demarit on kusettaja puolue kuten kaikki muutkin. Ei suomella ole varaa nostaa köyhien tukia koskaan enää vaikka ruuan hinta nousee sveitsin tasolle. Sveitsissä jauheliha 400g maksaa 10 euroa miettikää sitä.  4 vuoden päästä ruuaan hinta on tuplaantunut se  on ainoa varma asia.

Täällä se maksaa 7 € ja palkat ovat kolmasosan Sveitsin palkoista. Joten suhteutettuna, jauheliha on kalliimpaa Suomessa kuin Sveitsissä. 

Vierailija
22/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi luulla että tuet palautetaan. Ei kun niitä tullaan pienentämään. Demarit on kusettaja puolue kuten kaikki muutkin. Ei suomella ole varaa nostaa köyhien tukia koskaan enää vaikka ruuan hinta nousee sveitsin tasolle. Sveitsissä jauheliha 400g maksaa 10 euroa miettikää sitä.  4 vuoden päästä ruuaan hinta on tuplaantunut se  on ainoa varma asia.

Miksei palautettaisi? Otetaan paljon velkaa, annetaan paljon sitä rahaa Afrikkaan taas kuten ennenvanhaan ja maksetaan kovat tuet suomalaisille. 

Tähän vielä lisäyksenä, että syleillään kaikki maailman maamut ja toivotetaan tervetulleiksi suomalaisten eläteiksi. Ruotsi laittaa 2027 sossuntuet poikki maamuilta, niin tännehän ne valuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi luulla että tuet palautetaan. Ei kun niitä tullaan pienentämään. Demarit on kusettaja puolue kuten kaikki muutkin. Ei suomella ole varaa nostaa köyhien tukia koskaan enää vaikka ruuan hinta nousee sveitsin tasolle. Sveitsissä jauheliha 400g maksaa 10 euroa miettikää sitä.  4 vuoden päästä ruuaan hinta on tuplaantunut se  on ainoa varma asia.

Miksei palautettaisi? Otetaan paljon velkaa, annetaan paljon sitä rahaa Afrikkaan taas kuten ennenvanhaan ja maksetaan kovat tuet suomalaisille. 

Tähän vielä lisäyksenä, että syleillään kaikki maailman maamut ja toivotetaan tervetulleiksi suomalaisten eläteiksi. Ruotsi laittaa 2027 sossuntuet poikki maamuilta, niin tännehän ne valuu.

Suomen täytyy laittaa sossutuet poikki suomalaisilta jotta maamuille voidaan maksaa kun on luvattu.

Vierailija
24/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuista en tiedä, mutta työntantajan vastuu palkoista ja kaikista sen sivukuluista toivon mukaan palautetaan. Sen lisäksi että hoitajamitoitus palautetaan ennalleen. Kaiken kaikkiaan siis niin, että työnteko kannattaa koska palkalla tulee toimeen ja sitä saa enemmän kuin tukia. Ei nykyistä linjaa, että poistetaan tuet kokonaan, jotta voidaan seuraavaksi laskea palkat orjatasolle.

Vierailija
25/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo se, että persujen trollitehdas on valehtele kokoomuksesta, keskustasta, kristillisistä, tai edes vihaamastaan rkp:stä, vaan aina vaan vasemmistosta, vihreistä tai demareista.

Persut menettää 15 paikkaa, ja se on loistava uutinen 😄

Vierailija
26/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo se, että persujen trollitehdas on valehtele kokoomuksesta, keskustasta, kristillisistä, tai edes vihaamastaan rkp:stä, vaan aina vaan vasemmistosta, vihreistä tai demareista.

Persut menettää 15 paikkaa, ja se on loistava uutinen 😄

Trollitehdas on valehtele! JAUHOJENGI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo se, että persujen trollitehdas on valehtele kokoomuksesta, keskustasta, kristillisistä, tai edes vihaamastaan rkp:stä, vaan aina vaan vasemmistosta, vihreistä tai demareista.

Persut menettää 15 paikkaa, ja se on loistava uutinen 😄

Trollitehdas on valehtele! JAUHOJENGI!

Persut on jauhoissa. Aina kun bensa on liian kallista haisteltavaksi.

Vierailija
28/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät on kusessa. SDP nostaa kaikkia veroja vuoden 2028 alusta ja kaikki hinnat nousee.

Tarkoitat varmaan yrittäjät. Kukaan ei osta Vallilan verhoja eikä Marimekkoa. Vain ruokaa.

Kai muumimukeja sentään ostetaan entiseen malliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP sai pormestarin tampereella ja ekaksi annettiin kenkää.

Samat se SDP tulee tekemään hallituksessakin, 15 miljardii pitäs säästää ja kaikki tietää että suomalainen maksaa

Vierailija
30/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pipiää. Jauhat tuota samaa useana päivänä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/39 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
32/39 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet palautetaan maksimitasolle, ei huolta

Kiitos tuon halusin kuulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/39 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuista en tiedä, mutta työntantajan vastuu palkoista ja kaikista sen sivukuluista toivon mukaan palautetaan. Sen lisäksi että hoitajamitoitus palautetaan ennalleen. Kaiken kaikkiaan siis niin, että työnteko kannattaa koska palkalla tulee toimeen ja sitä saa enemmän kuin tukia. Ei nykyistä linjaa, että poistetaan tuet kokonaan, jotta voidaan seuraavaksi laskea palkat orjatasolle.

Kuten sanoit, kaikki palautetaan varmasti!

Vierailija
34/39 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EK haluaa leikata sunnuntai -ja ylityölisät.

Vihreiden kanssa samoilla linjoilla siis.


-Vihreät poistaisi sunnuntain tuplapalkan- IL 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/39 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät on kusessa. SDP nostaa kaikkia veroja vuoden 2028 alusta ja kaikki hinnat nousee.

Tarkoitat varmaan yrittäjät. Kukaan ei osta Vallilan verhoja eikä Marimekkoa. Vain ruokaa.

Näinhän se menee, mutta typerim mät eivät tajua.

Vierailija
36/39 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP sai pormestarin tampereella ja ekaksi annettiin kenkää.

Samat se SDP tulee tekemään hallituksessakin, 15 miljardii pitäs säästää ja kaikki tietää että suomalainen maksaa

Bile-Ilmaria kutsutaan nykyään Saksi-Ilmariksi Tampereella. 

Vierailija
37/39 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on vara maksaa? Ihmisiä on liikaa eikä töitä riitä kaikille.

Vierailija
38/39 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan rauhassa

Vierailija
39/39 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, menkää töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi