Tuntematon objekti Jupiterin lähistöllä, mikä?
https://medium.com/@liena.dreams/strange-object-near-jupiter-satellite-…
Tuossa siis teleskooppikuvassa tuollainen tuntematon esine, joka näyttää muodostuvan kuudesta eri osasta. Ei ole Jupiterin kuu, koska sellainen olisi pyöreä, eikä ole taustalla oleva tähti, koska sellaiset on liian himmeitä näkyäkseen tuossa kuvassa.
Kommentit (61)
Ilmalaivoja täynnä sotanorsuja Jupiterin kiertoradalla odottamassa hyökkäyskäskyä kohti maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties he tulevat ja tekevät meistä ruokaansa. Katsotaan sitten miten kovia jätkiä Trump ja Putin on kun pitäisi.
EU maiden ja EU:n johtajat ovat ensimmäisenä kauppaamassa EU maiden asukkaiden elimiä tulijoille jos sillä säästyvät itse.
PITÄÄ TODELLAKIN PAIKKANSA.
Kansainväliset miehitetyt avaruusasemat evakuoidaan nyt ilmavuotojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Taasko se kissa istuu teleskoopin päässä?
Ei. Mut sillä kissalla taisi jäädä jotain siihen teleskoopin linssiin. Sellainen ruskea/musta kokkare...
Vierailija kirjoitti:
Se helvetin Hawking varoitti lähettelemästä mitään signaaleja avaruuteen. Nyt sen näette. Ensi viikolla olemme kaikki tuotantoeläimien asemassa.
Mikä voisikaan mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty katsomaan kun vaatii rekisteröitymisen tuolle sivustolle
Ei vaadi.
Kukaan ei voi todistaa että avaruudessa on mitään. Paitsi lamppu kuuna. Ei ole käynyt. Tarinoita kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Se Muskin avaruuteen ampuma Tesla siellä viilettää.
Totta Musk on ite puikoissa?
Hassan siellä vaan testailee uutta mattoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties he tulevat ja tekevät meistä ruokaansa. Katsotaan sitten miten kovia jätkiä Trump ja Putin on kun pitäisi.
EU maiden ja EU:n johtajat ovat ensimmäisenä kauppaamassa EU maiden asukkaiden elimiä tulijoille jos sillä säästyvät itse.
PITÄÄ TODELLAKIN PAIKKANSA.
Iiigorit turpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ylöstempaisu tai peräsuolen laskeuma?
Se on muuten raakaa ja sotkuista touhua kun keho temmataan ylös ja samalla peräsuoli alaspäin !
Kirjaimellisesti paskamyrsky
Petsku ja Riikkuli siellä lentävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Muskin avaruuteen ampuma Tesla siellä viilettää.
Se taitaa olla Maan kiertoradalla edelleen.
Hienoa. Eli joku saa jossain vaiheessa ihka oman Teslan. Päähänsä. Kun tippuu vihdoin alas.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kadonnut järki!
Kauas se ehtikin mutta hyvä kun löytyi.
Joo mut onko se menossa vai tulossa? Vai kosahtiko kokonaan ja nähdään nyt vaan jäänteet?
Vierailija kirjoitti:
Näitä alkaa pikku hiljaa kerääntyä ns. lähistölle. Täysimittainen invaasio 1-2 vuoden kuluessa.
Tiedä vaikka oltavat tällä pallolla jopa paranisi jos joku ulkoavaruuden poliisi tulisi laittamaan apinat ruotuun.
Ne ovat jo pitkään seuranneet tätä touhua maapallolla ja todenneet, että ei tosta mitään tule, pitää mennä ottamaan ohjat sotahulluilta planeettansa tuhoajilta! Tervetuloa vaan, tuskin menee hullummaksi!
Jännittävää.