Paljonko sun opettajapuoliso ryyppää kesälomalla?
Mun miehellä on jo kolmas krapula-aamu vaikka loma vasta alkoi...
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei käytä alkoholia ollenkaan. On ravannut salilla nyt enemmän.
Thai hieroojalla käy etuselän jäykkyyden laukaisussa.
Ei ole opettajapuolisoa, mutta jos olisin opettaja itse, ryyppäisin itseni varmaan suurinpiirtein hengiltä kesäloman aikana.
Raskas työ vaatii raskaat huvit varsinkin jos vielä on oppilaina paljon keskosia.
Vierailija kirjoitti:
Raskas työ vaatii raskaat huvit varsinkin jos vielä on oppilaina paljon keskosia.
Naurahdin vaikka omakin lapsi oli keskonen (viimeistelee parhaillaan yliopistotutkintoaan).
On tässä tullut oltua kännissä jo viikkotolkulla, ollasn kumpikin opettajia, mutta vaimo juo vähemmän.
Ottaa vain sen 2 saunaolutta niinkuin milloinkin. Samoin otan itsekin. Saunomme pitkän kaavan mukaan ulkosaunassa välillä uiden ym.... 🏊 🏊. 🍺🍺 🌱🍃🌿🍃🌱🌱🌱
Vierailija kirjoitti:
On tässä tullut oltua kännissä jo viikkotolkulla, ollasn kumpikin opettajia, mutta vaimo juo vähemmän.
Uskotaan... 🤭
Eilen kävi Alkossa, näköjään siirtynyt oluesta jo väkeviin 🤔
Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.
Työttömällä ei ole rahaa 😭
Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin
Ei yhtään, vaan ryyppää töissä ollessaan. Kuka nyt nykyajan kakaroita selvinpäin sietäisi.
Joka pe-su. Festaria, reissua, mökkiä ja lähipubisettiä.
Ma ja ti darroissaan. Ke ja to kaikki järkiasiat hoidetaan ym. sukuloimiset. Sit taas mennään. Koko kesän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.
Työttömällä ei ole rahaa 😭
Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin
150 kossua kuussa, about.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.
Työttömällä ei ole rahaa 😭
Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin
150 kossua kuussa, about.
Toiset makselee vuokria yms. laskuja, mutta tietty jos kesäspurguilee ihan tosissaan jossain veneen alla, niin sitten voi käyttää kaiken viinaan.
Aika harva opettaja oli selvinpäin ainakaan lauantaina 30.6.! Ei kukaan viikolla jaksa juoda, paitsi jonkun yksittäisen skumppalasin kavereiden kanssa. Viikonloppuna vain, kuten normaalisti. Muuten menee itsekunnioitus.
T. Ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.
Työttömällä ei ole rahaa 😭
Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin
Totta! Sillä saa aika paljon alkoholijuomia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.
Työttömällä ei ole rahaa 😭
Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin
Tiedän ettei työttömillä ole rahaa. Silti niiden vingutaan ryyppäävän koko ajan. Töissä olevat kun haluaisivat itse ryypätä jatkuvasti niin siksi uskottelevat itselleen että työttömät on aina kännissä.
Liikunnan maikka, tarzankroppaäijä. Lomalla yks päästään homeinen salamipötky. Akrobatia verbaalisesti: nakit silmillä ja perCt olalla aamusta iltaan. Juhannuksena tuo äijä saa häipyä kuin eno veneestä.
Ei käytä alkoholia ollenkaan. On ravannut salilla nyt enemmän.