Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sun opettajapuoliso ryyppää kesälomalla?

Vierailija
05.06.2026 |

Mun miehellä on jo kolmas krapula-aamu vaikka loma vasta alkoi... 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä alkoholia ollenkaan. On ravannut salilla nyt enemmän.

Vierailija
2/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käytä alkoholia ollenkaan. On ravannut salilla nyt enemmän.

Thai hieroojalla käy etuselän jäykkyyden laukaisussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole opettajapuolisoa, mutta jos olisin opettaja itse, ryyppäisin itseni varmaan suurinpiirtein hengiltä kesäloman aikana.

Vierailija
4/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas työ vaatii raskaat huvit varsinkin jos vielä on oppilaina paljon keskosia.

Vierailija
5/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskas työ vaatii raskaat huvit varsinkin jos vielä on oppilaina paljon keskosia.

Naurahdin vaikka omakin lapsi oli keskonen (viimeistelee parhaillaan yliopistotutkintoaan). 

Vierailija
6/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

long drink it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä tullut oltua kännissä jo viikkotolkulla, ollasn kumpikin opettajia, mutta vaimo juo vähemmän.

Vierailija
8/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vain sen 2 saunaolutta niinkuin milloinkin. Samoin otan itsekin. Saunomme pitkän kaavan mukaan ulkosaunassa välillä uiden ym.... 🏊   🏊‍.   🍺🍺   🌱🍃🌿🍃🌱🌱🌱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä tullut oltua kännissä jo viikkotolkulla, ollasn kumpikin opettajia, mutta vaimo juo vähemmän.

Uskotaan... 🤭

Vierailija
10/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävi Alkossa, näköjään siirtynyt oluesta jo väkeviin 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.

Vierailija
12/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.

Työttömällä ei ole rahaa 😭

 

Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, vaan ryyppää töissä ollessaan. Kuka nyt nykyajan kakaroita selvinpäin sietäisi.

Vierailija
14/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pe-su. Festaria, reissua, mökkiä ja lähipubisettiä.

Ma ja ti darroissaan. Ke ja to kaikki järkiasiat hoidetaan ym. sukuloimiset. Sit taas mennään. Koko kesän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.

Työttömällä ei ole rahaa 😭

 

Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin 

150 kossua kuussa, about.

Vierailija
16/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.

Työttömällä ei ole rahaa 😭

 

Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin 

150 kossua kuussa, about.

Toiset makselee vuokria yms. laskuja, mutta tietty jos kesäspurguilee ihan tosissaan jossain veneen alla, niin sitten voi käyttää kaiken viinaan. 

Vierailija
17/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva opettaja oli selvinpäin ainakaan lauantaina 30.6.! Ei kukaan viikolla jaksa juoda, paitsi jonkun yksittäisen skumppalasin kavereiden kanssa. Viikonloppuna vain, kuten normaalisti. Muuten menee itsekunnioitus.

T. Ope 

Vierailija
18/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.

Työttömällä ei ole rahaa 😭

 

Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin 

Totta! Sillä saa aika paljon alkoholijuomia:)

Vierailija
19/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajien pitkässä lomassa aiheuttaa kateutta se että voi ryypätä kauemmin kuin useimpien ammattien lomailijat. Tietenkin eniten kateutta aiheuttaa työttömät jotka voivat ryypätä aina. Onnellisin kansa taitaa olla oikeasti onnellista vain humalassa.

Työttömällä ei ole rahaa 😭

 

Opettaja saa sen 3-4 tonnia kesälläkin 

Tiedän ettei työttömillä ole rahaa. Silti niiden vingutaan ryyppäävän koko ajan. Töissä olevat kun haluaisivat itse ryypätä jatkuvasti niin siksi uskottelevat itselleen että työttömät on aina kännissä.

Vierailija
20/21 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan maikka, tarzankroppaäijä. Lomalla yks päästään homeinen salamipötky. Akrobatia verbaalisesti: nakit silmillä ja perCt olalla aamusta iltaan. Juhannuksena tuo äijä saa häipyä kuin eno veneestä.