Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen vääriä työpäätöksiä

Vierailija
05.06.2026 |

Tämä työttömyyskausi on rankkaa kun etsit koko ajan töitä ja sitten on viikkoja ettei kukaan soita. Sitten sana haastattelukutsuja ja menen paikanpäälle jonnekin maksan matkat ja en kuule mitään niistä työpaikoista, ei emailia, ei soittoa. Sitten minulle tarjotaan c-luokan työpaikkoja kokopäiväistä ilman pohjapalkkaa, vai provisiolla. Työ kuulostaa hyvältä mutta palkkaus ei. Samaan aikaan soitetaan minulle osa-aikatyöstä jossa tuntipalkka ok niin päädyn ottamaan kokopäivätyön ja heti melkein käy ilmi että käytäntö on hankalaa ja en tienaa mitään. Samaan aikaan olen ilmoittanut toiselle että aloitin juuri kokopäiväisen työn niin en ole käytettävissä. Nyt sitten jätän pois kokopäivätyön ja menetin osa-aikatyömahdollisuuden. Nyt ei taas ole mitään työtä tiedossa ja aika kuluu. Olen saanut vain huonoja tarjouksia joissa on joku koira haudattuna aina, eli näitä c-luokan töitä. Harmittaa tuo osa-aikatyön menetys. Tuntuu etten osaa enää tehdä oikeita päätöksiä kun mikään ei ole normaali vaihtoehto.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
2/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se nykyään on. Ja hallitus väittää, että kyllä niitä työpaikkoja on, kunhan vain jokainen työtön menee samaan osa-aikaiseen työhön ilman palkkaa 5 kertaa. Bam! Ei enää työttömiä, joten TÄÄLTÄ TULEE KEPPIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hätäsi ja toivon että tulet saamaan hyviä neuvoja täälä. Älä niistä ilkeistä välitä. 

Itse olen tehnyt todella hölmöjä taloudellisia päätöksiä. En ole antanut anteeksi itselleni näistä vieläkään. Jotain pitäisi näistä virheistä varmaankin oppia.

Vierailija
4/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se nykyään on. Ja hallitus väittää, että kyllä niitä työpaikkoja on, kunhan vain jokainen työtön menee samaan osa-aikaiseen työhön ilman palkkaa 5 kertaa. Bam! Ei enää työttömiä, joten TÄÄLTÄ TULEE KEPPIÄ!

Tää on ihan omia harhojasi, kukaan ei tämmöstä ole sanonut.

Ap niin, olet tyhmä. Mitään provikkatöitä ei pidä tehdä paitsi harrastuksena. Aina on oltava vähintään pohjapalkka. Nyt sen opit. Osa-aikatyö on aina parempi kuin kokonaan työtön koska saat siihen soviteltua päivärahaa päälle. Kysy sieltä osa-aikatyöstä olisiko heillä vielä paikkoja haussa. Joskus kannattaa mennä lakki kourassa kyselemään.

Vierailija
5/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan omia harhojasi, kukaan ei tämmöstä ole sanonut.

Ap niin, olet tyhmä. Mitään provikkatöitä ei pidä tehdä paitsi harrastuksena. Aina on oltava vähintään pohjapalkka. Nyt sen opit. Osa-aikatyö on aina parempi kuin kokonaan työtön koska saat siihen soviteltua päivärahaa päälle. Kysy sieltä osa-aikatyöstä olisiko heillä vielä paikkoja haussa. Joskus kannattaa mennä lakki kourassa kyselemään.

Ei enää ollut haussa ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän