HALLITUS ISKI TAAS HEIKOIMPAAN KANSANRYHMÄÄN
S-kaupan bonukset lasketaan tuloksi ja ne vähentävät toimeentulotukea! S-kaupan pitäisi tehdä kassajärjestelmään muutos että bonuksen saa samantien laskussa. Hallitus ja kansanedustajat saavat ruokaa alennuksella S-kaupasta, ei heillä ole edes tietoa ruoan hinnasta. MILLOIN LEIKATAAN EDUSKUNNALTA JA HALLITUKSELTA!!! Sellaista ei ole kuulunut!
Kommentit (81)
Sehän on tuloa. Ei mikään iso rahavirta, mutta tuloa silti.
Mikä on peruste sille, että tuota ei pitäisi huomioida?
Aika turhaa nillittämistä muutaman euron takia.
No voi että. Mee k-kauppaan. Plussabonuksia ei veroteta. Tai lidliin.
Aina voi mennä töihin jos tuntuu siltä, että sossupummina eläminen ahdistaa.
Lopunaikoina köyhät köyhtyy entisestään ja rikkaat rikastuu entisestään joten tämän pitäis olla ihan taputeltu juttu
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydmam, Riikka Raakaruoka ja Petteri Yllättyjä. S-bonus on ostohyvitys, eli jälkikäteen annettava alennus asiakkaan omista ostoista. ”Bonus ei siis ole millän tavalla verotettavaa tuloa. Sama etu ei ole kaikille samanlainen ja yhtä saavutettavissa, vaan sen vaikutus riippuu elämäntilanteesta. Erityisen ikävää onkin, että muutos osuu erityisesti niihin, joiden taloudellinen liikkumavara on jo valmiiksi pieni ja joille jokainen euro on tarpeen arjen kulujen kattamiseksi.
Vasemmistolaiset eduskunnassa ei ikinä leikkaa omista eduistaan, sitä on turha odottaa.
Hehän suorastaan tulevat AY-taustalla, jossa omista eduista kiinnipitäminen on elinehto.
Hillotolppasosialistit.
Miten se on leikkaamista jos itse saa tienattua edes vähän eikö revi niitäkin rahoja työssäkäyviltä?
Mulla Kela vie melkein 600 euroa nettopalkastani!! Miettikääs sitä. Teen kovasti duunia, maksan verot ja Kela vie melkein 600 euroa. En nimittäin saa ollenkaa toimeentulotukea palkkani takia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Kela vie melkein 600 euroa nettopalkastani!! Miettikääs sitä. Teen kovasti duunia, maksan verot ja Kela vie melkein 600 euroa. En nimittäin saa ollenkaa toimeentulotukea palkkani takia.
Kannatti äänestää kokoomusta?
Vierailija kirjoitti:
Miten se on leikkaamista jos itse saa tienattua edes vähän eikö revi niitäkin rahoja työssäkäyviltä?
Niin, eihän tuossa käytettävissä olevan rahan määrä vähene ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hel!#"tissä töissäkäyvän pitäisi saada toimeentulotukea!?
Oikea päätös..ne saavat tukirahaa muutenkin,hynää tulee "ovista ja ikkunoista"..
Seuraava veto: pakolliseksi kaikki plus-ja bonuskortit että saa toimeentulotukea - kortittomuus katsottaisiin "yli varojensa elämiseksi"
Vierailija kirjoitti:
Enhän minäkään saa,vaikka eläkettä tulee näppiin vajaat 2500€..ei riitä mihinkään..
Vierailija kirjoitti:
Oikea päätös..ne saavat tukirahaa muutenkin,hynää tulee "ovista ja ikkunoista"..
"he" , ei "ne".
lipsahduksesi kertoo olennaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerran: Bonus ei ole tuloa. Se on alennus. Tai hyvitys. Perusteena on ostot.
Näin tuumii verottaja ja tästä on myös hallinto-oikeuden päätös.
Kela ja TTT-asiakkaat ovat ainoa ryhmä, joille tämäkin kääntyy tuloksi tai varoiksi.
Jos tällä kyykyttämisellä koetetaan säästää ja aktivoida ihmisiä, niin mitenkähän mahtaa todellisuudessa käydä?
Kovasti kokkarepersut tuntuvat tykkäävän, kun köyhältä viedään jokainen vähäinenkin ylimääräinen ropo.
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Mee k-kauppaan. Plussabonuksia ei veroteta. Tai lidliin.
Ei vielä veroteta, niin...
Hyvä aloitus. Kiitos.