Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krooninen tiehyttukos?

15.05.2007 |

Onko kellään kokemusta? Lääkäri veikkasi, että vas. rinnan oireilu voisi johtua sellaisesta. Rinta kipuilee ja pistelee välillä ja samantyyppistä kipua on kainalossa, kyljessä ja lavassa (nämä voisivat olla lihasperäistäkin...). Rintarauhasessa oleva kipu/tuntemukset ovat vaihtelevia.

Rinta on kuvattu kyllä, eikä kolme ensimmäistä lääkäriä ollet tuntevinaan mitään, mutta viime viikolla neuvolalääkäri tunsi selkeän " juosteen" ja epäili tiehyttukkeumaa, joka ei enää aukeaisi. Onko tällainen todella mahdollista. Itse olen tietenkin epäillyt pahimpia mahdollisia vaihtoehtoja... Oireilu on kuitenkin kestänyt jo tammikuun lopulta, eikä ole helpottamaan päin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitin imetyksen sain kolmen kuukauden aikana 7 rintatulehdusta! mitään syytä ei vasinaisesti löytynyt (ei johtunut palelemisesta, ei huonosta imuotteesta, ei liian täysinstä rinnoista tms. tavallisesta) ..imetystukeen sitten soittelin, ja siellä nainen epäili, että kaksi tiehyttä painaa toisiaan ja tämä voi aiheuttaa jatkuvan tukoksen. sanoi, ettei sille ole mitään tehtävissä.. että yleensä menee ohi 3kk aikana. samanlaisia oireita oli mulla kuin sulla + sitten tietty ne rintatulehdukset.

en sitten tiedä, onko kyseessä edes samanlainen ongelma.. mulla vaiva tosiaan katosi noin. kolmessa kuukaudessa ihan itsekseen... mutta sulla näköjään vaivannut noinkin pitkään! tosi kurja juttu. tsemppiä asian kanssa ja toivottavasti siihen löytyy joku apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla