Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvä yksityinen vuokranantaja?

Vierailija
02.06.2026 |

Onko asiat sujuneet ongelmitta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava. Olemme onnekkaita. 

Vierailija
2/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tällä hetkellä ja oli edellinenkin. Toivottavasti on myös seuraava, jahka löytäis uuden asunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä on kun ei ole tyypistä kuulunut mitään koko viiden asumisvuoden aikana, ei ole edes vuokraa nostanut.

Vierailija
4/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuten oli edellinenkin. Molemmat etäisesti tuttuja jo ennen vuokrasuhdetta.

Vierailija
5/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
6/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerran on joutunut nostamaan vuokraa kun koronan "jälkitautina" vastikkeet nousi. Muuten ei olla oltu tekemisissä. Kohta asunut tässä viisi vuotta.

Vierailija
7/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli molemmilla kerroilla, kun olen yksityisen vuokraamassa kämpässä asunut. Superkivat kämpät ja kaikki kommunikaatio toimi vuokrasuhteiden alusta loppuun saakka. 

Vierailija
8/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
9/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en asu vuokralla, mutta olen hyvä yksityinen vuokranantaja. Vähän hajamielinen ja vuokralainen joutuu välillä muistuttelemaan joistain asioista, mutta toisaalta sitten taas vuokra on maltillinen, enkä ole viitsinyt tehdä vuokraan korotuksia viimeiseen viiteen vuoteen.

Vierailija
10/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Harvoin ollaan yhteyksissä kun ei ole mitään tarvetta mihinkään. En ole häntä nähnyt moneen vuoteen mutta jotain sähköpostia lähetellään noin kerran vuodessa. 

Vierailija
11/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
12/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta hän rupeaa olemaan turhan iällä.

Vierailija
13/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole köyhä 

Vierailija
14/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ehkä paras tähänastisista. Antaa laittaa pihaa kuten halutaan, maalata seiniä, tehdä remppaa. Seuraavaksi pihalle nousee sauna. Ei valita koskaan mistään ja lisäksi antaa ilmaiseksi huonekaluja sekä maksaa käteisellä jos joku tämän talon asukkaista auttaa muiden vuokra-asuntojen hoitamisessa. Viimeksi sain neljän tunnin loppusiivouksesta 70€. Pienkerrostalo, neljä asuntoa, iso piha, halpa vuokra, mikä ei ole noussut kertaakaan neljään vuoteen mitä olen tässä asunut. En muuta pois koskaan.

Vierailija
15/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on hyvä vuokralaardi

Vierailija
16/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! On yhteydessä jos talonyhtiöstä kantautuu jotain tietoja, mitkä minua voisivat kiinnostaa. Osti uuden lieden kun sivulauseessa vähän moitin vanhaa, joka siis oli toimiva peli. Ei vuokrankorotuksia. Olen myös hyvä vuokralainen 😊

Vierailija
17/21 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli ihan karmea. Kiskoi törkyhintaa ja korotteli vuokraa, mikään ei toiminut eikä ollut halukas korjaamaan risoja kodinkoneita, mutta hirveä niuho samalla. Muutin pois. Yksi kävi katsomassa kämppää siinä asuessani ja kerroin hälle totuuden. 

Nyt aivan ihana pariskunta, tosi hyvä hinta-laatusuhde ja sama käsitys siitä, että vuokra pysyy suunnilleen samana ja etsivät ensisijassa pitkäaikaista vuokralaista. Tähän mennessä myös kaikkiin vikoihin heti reagoitu ripeästi.

Vierailija
20/21 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella välinpitämätön yksityinen vuokranantaja. Vuokrasin toimiston kautta eikä vuokranantaja vaivautunut edes allekirjoittamaan vuokrasopimusta vaikka se odotteli toimistolla 2 viikkoa että hän tulisi paikalle sen allekirjoittamaan ja hän asui samassa kaupungissa. Toimiston työntekijä sitten allekirjoitti sen hänen puolesta. Olin hänen vuokralainen 8v ajan eikä hän nostanut vuokraa kertaakaan koko sinä aikana. Muutin pois kun ostin oman asunnon, ja satuin huomaamaan että vanhaa asuntoani sama toimisto vuokrasi nyt 200€/kk kalliimmalla hinnalla :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän