Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan saanut keneltäkään turpaan?

Vierailija
01.06.2026 |

Ite olen saanut 2 kertaa turpaan. Ekan kerran aiheetta ja toisella kerralla ihan aiheesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukutin kerran neeggerin niin mustaksi ettei sitä edes enään tunnistanut ry**ssän ra**iskarikzi.

Vierailija
2/6 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, yksin neljää vastaan ja huonosti kävi minulle, mutta kävelin omin jaloin pois tilanteesta. Alkoholilla oli osuutta tapahtuneeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalta parin viikon välein.

Vierailija
4/6 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, vosu...

Vierailija
5/6 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Sidekickin kaulaan ja meinasi mennä henki. Takakiertopotku kantapää ohimoon valot pois monta tuntia. Silmämuna oli tullut ulos ja painettu takaisin kalloon. 

Nyrkkiä tullut paljon naamaan ja on sen näköinen. En osanut torjua iskuja. Vedän aina kilpparin suojaamaan kasvoja niin tulee kilvestä naamaan niin että soi. 

Siksi kuulemma kilppari ei tomi. No eihän se toimikaan ilman hanskoja. Saan käytännössä turpaan omilla käsilläni kimmokkeena vastapuolen lyönneistä. Kylkiluut on murtunut kolmesti ja vatsakalvo revennyt keskeltä. Erkauma näkyy selvästi. Avokämmenlyönti. Kritisoin karaten nukiteiskuja ja annoin yhden asiantuntijan iskeä sellaisella jännitettyyn vatsaan. Rikkoi vatsakalvon ja pysyvä erkauma. Suolet meinaa aina tulla ulos mutta puristan ne sisään kevyesti. Yskän aikaan tulee aina ulos. Sormilyönnit toimii hyvin siis. Piti testata.

Vierailija
6/6 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pitkäpinnainen ihminen. Väkivalta on rahvaanomaista ja todella urpoa käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan