Mistä voin katsoa MM ottelun musiikkiohjelman, klo 18.00 se alkaa? Voi kun tulisi joltain kanavalta.
Mistä voi voittojuhlan katsoa klo 18.00 alkaen.
Onko kerrottu mitkä kanavat sen näyttää vai IL tai IS?
Kommentit (776)
Vierailija kirjoitti:
Arttu pukee suomalaisuuden sanoiksi aika hienosti.
Koonnut kliseitä peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa teennäistä tämä Nelli.
Miten onkin niin hento ääni. Meinaa särkyä ja huonosti kuuluu noin suurelle yleisömäärälle.
Nää kaikki biisit tulee nauhalta niin se ääni on ollu studiossa monta vuotta sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tää musiikki ei oo mautonta niinku Raptori eikä esiintyminenkään oo mautonta niinku Nelli Matulan bikiniperseenpyörittäjät
Aika kornihan tää koko tapahtuma on niin hyvin tänne Raptori sopii.
Onks Arttu ottanut kiloja takas aika roimasti?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, juntit lätkäfanit osaa Wiskarin 💩iskelmän lyriikat ulkoa. 🤢
Emmä ainakaan. Ensimmäisen kerran kuulen koko tyypistä. Mutta kohta Käärijä. Sen mä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tää musiikki ei oo mautonta niinku Raptori eikä esiintyminenkään oo mautonta niinku Nelli Matulan bikiniperseenpyörittäjät
Nellillä oli pelipaita päällä eikä lavalla ollut yhtään bikinipersettä pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kornihan tää koko tapahtuma on niin hyvin tänne Raptori sopii.
Tää tapahtuma on lapsiperheille niin sit sinne otetaan joku 1990 huumorimusiikkia tehny pelle kiroilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo alkaa näyttää Loirilta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole itsekin sanonut että ei oikein jaksais tehdä tuollaista kliseistä schaibaa mutta kun se vaan sattuu myymään.
Onpas ihan suomalaiset juhlat. Kuinkahan käynnissä joukkue on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole nämä taidot löytää ohjelmia kun harvoin katsoo. On muutakin tekemistä. Nää pleikkarisukupolvet kyllä osaa näitä hyödyllisiä taitoja ja vielä pilkkaavat näitä jotka eivät osaa.
Anteeksi vain mutta olen 69-vuotias täti-ihminen joka löysi googlen avulla sekunnin sadasosassa tuon että discorylla on oikeudet esittää ja tiedon miltä kanavalta ja mihin aikaan tulee nää juhlat.
En oo koskaan pelannut pleikkaria mutta mahjongia sun muuta sen sellaista kyllä 😎
Nää diginatiivithan ovat surkeita. Me vanhemmat ollaan jouduttu etsimään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ku tuo on lapsiperhetapahtuma nii aluks oli Nelli Matulan stripteasetanssi ja sit Jufo räppää enon raiskaamaks joutumisesta
Kyseessä on kansanjuhla, ei erityinen lapsiperhetapahtuma. Esiintyjistä voi toki olla monta mieltä.
Anna mulle yks hyvä syy miks tuonne menis nelikymppinen lapseton tyyppi
Lapsethan ovat vain kunnon juhlinnan tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se itse sanoita ja sävellä noita biisejä, on pelkkä esittäjä. Säveltäjä ja sanoittajahan on Janne Rintala. Eli vertailut Göstaan voidaan kyllä unohtaa Wiskarin yhteydessä.
Vihdoin kiinnostava artisti. KÄÄRIJÄ!
Vierailija kirjoitti:
Ei leijonien pelipaita näköjään mahtunut päälle.
Arttu sanoi perkele. Lapset kuuli. Traumoja tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei leijonien pelipaita näköjään mahtunut päälle.
Jutilan paita olis voinu sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, juntit lätkäfanit osaa Wiskarin 💩iskelmän lyriikat ulkoa. 🤢
Emmä ainakaan. Ensimmäisen kerran kuulen koko tyypistä. Mutta kohta Käärijä. Sen mä tiedän.
Joo, on juntteja lätkäfaneja ja sitten on me muut. 💪🏻
5.1.2023 7:50
Suomessa asuva Tappara-legenda Aleksandr Barkov senior on saanut kovaa kritiikkiä siirryttyään Venäjälle valmentamaan.
Moskovan Spartak kertoi vuodenvaihteessa, että Barkov ryhtyy seuran juniorijoukkueen apuvalmentajaksi MHL-liigassa, joka on KHL:n alainen juniorisarja.
heh
Anteeksi vain mutta olen 69-vuotias täti-ihminen joka löysi googlen avulla sekunnin sadasosassa tuon että discorylla on oikeudet esittää ja tiedon miltä kanavalta ja mihin aikaan tulee nää juhlat.
En oo koskaan pelannut pleikkaria mutta mahjongia sun muuta sen sellaista kyllä 😎