Ravitsemus vaatimukset :ym etuudet lapset vs aikuiset
Lasten piltti purkeissa on tiukimmat Ravitsemus vaatimukset koko Suomen laissa mutta eineksiin saa työntää aineksia jotka tekevät siitä moskaa. Ja lapset saa hirveästi alennuksia ravintoloissa= lapset syövät puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi. Ja lapsilla on paremmat sairaala olot. Lapsille on kaikkea ilmaista toimintaa ja lapsiin satsataan kuin kuninkaisiin. Isoja leikkipuistoja mutta ei aikuisille mistään löydy virikkeitä. Ei ole Aikuisten hengailutiloja. Nuorisotaloja senkin edestä. Nuoret saa ilmaiseksi ehkäisyä ja hammaslääkärin kaiken huomion. Minä vaadin että aikuiset nostetaan tärkeämmäksi kuin lapset. Olen puhunut!
Kommentit (23)
Lapset on yhteiskunnassa liian suuri kuluerä
Eikö tänne voisi jo tulla niitä kommentteja?
Ihan samat edut sinulle oli, kun olit lapsi. Syytä vanhempiasi, jos e eivät käyttäneet niitä hyväksi.
Olin varma että keskustelu aiheesta räjähtää. Asia kiinnostaa minua hyvin paljon. Haluan näkemyksiä
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat edut sinulle oli, kun olit lapsi. Syytä vanhempiasi, jos e eivät käyttäneet niitä hyväksi.
Miksi aikuisilla ei ole?
Ihan hirvittävää lukea noin huonoa suomea. En viitsi edes vaivautua vastaamaan.
Aikuiset ansaitsee parempaa kuin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihmisellä on hoitamaton lukihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että saat siitä selvää.
Totta tuo on. Miksi ei tehdä vain terveellisiä eineksiä?
Miksi ei tehdä mitään asian edistämiseen että aikuiset saavat automaattisesti työpaikan.
Viime yönä aikuiset pääsivät hengaamaan Havis Amandan patsaalle, joten mitä valitat?
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä aikuiset pääsivät hengaamaan Havis Amandan patsaalle, joten mitä valitat?
Ei ole autoa niin en päässyt paikanpäälle.
Lasten alennukset ravintoloissa ja muissa paikoissa ovat sisäänheittotuote. Se lapsi syö ehkä pari melonin palaa ja vähän kanaa. Jos siitä pitää maksaa 14 euroa, niin ei ne vanhemmatkaan tule ravintolaan vaan menevät muualle.
Terveellinen ruoka on ihmisoikeus. Toisaalta en syö eineksiä joten asia ei edes minua koske
Vierailija kirjoitti:
Lasten alennukset ravintoloissa ja muissa paikoissa ovat sisäänheittotuote. Se lapsi syö ehkä pari melonin palaa ja vähän kanaa. Jos siitä pitää maksaa 14 euroa, niin ei ne vanhemmatkaan tule ravintolaan vaan menevät muualle.
Enpä ole ennen ajatellut :D
Ravintolaan ei tarvitse mennä olen jo puoli vuotta sitten alkanut tekemään kaikki ruokani itse.
Tosiaan mä en osaa äidinkielen sääntöjä.
Miksi kukaan ei vastaa?