Kuinka paljon vituttaa jos Sveitsi voittaa Lätkän MM:n?
Monia varmasti vituttaa, mutta kuinka paljon juuri sinua?
Kommentit (40)
Ei yhtään, oikeastaan toivon, että Sveitsi viimein voittaa. Vaikka nyt leijonat onkin vastassa.
Vierailija kirjoitti:
En osta enää koskaan tobleronea!
Miksi ?
Jos voittaisivat hyvällä pelillä niin ei harmittaisi mutta tuo feikkaaminen ei ole kullan arvoista.
Toivon että Sveitsi voittaa. Olisi heille eka kerta, ja kotikisat vielä. Voitolla Olisi heille isompi merkitys.
Suomi on saanut jääkiekossa menestystä aikaisemminkin, ja hopea on sitä paitsi ihan hyvä suoritus.
jos voittaa niin ok, jos häviää ok. en siis seuraa mustan lieriön muovilla liu'utusta
No big deal
Suomalaiset hankkivat jäähyillään varman tappion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt kun kuulin, että Sveitsi on neljän joukossa. En edes tiennyt, että sielläkin pelataan jääkiekkoa. Jos Sveitsi voittaisi, niin olisihan se hienoa!
Mutta toivon rehtiä peliä tuomareilta. Paras joukkue voittakoon.
Missä perunakellarissa sinä olet elänyt? Sveitsihän on ollut monta kertaa finaalissa.
Vantaalla Lindtmanin seurassa erkanee arjesta
Kiinnostaa kuin kilo sitä itseään.
Ei haittaa yhtään koska en ole katsonut yhtään ottelua. Kiitos Elisa ja MTV3.
Ei juurikaan. Häviö ei tuntuisi niin pahalta jos se tulisi nimenomaan Sveitsille.
Ei vähääkään. Minä en piittaa jääkiekosta. Radiossa tänään sanottiin että jos kiekko ei kiinnosta niin voi katsoa joatain jalkapallo-ottelua joka tulee kakkoselta mutta kun ei kiinnosta kumpikaan. 😁😎
Paitsi että olisihan se onnen potku Sveitsille kun voittaisivat mestaruuden omalla maallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole katsonut yhtäkään ottelua vaikka kaikki näkyy mun telkussa.
Ihan sama vaikka itä-Timor voittaisi, en ksokaan seuraa mitään urheilua
Vierailija kirjoitti:
Joku lehti kertoi jostakin 20 € laitteesta jolla oisit voinut katsoa kaikki ottelut. En muista mikä laite se oli eikä siitä enää ole mitään hyötyä sulle 😜
Ihan sama. Eihän koko kisoja ole voinut edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Sveitsi voittaa. Olisi heille eka kerta, ja kotikisat vielä. Voitolla Olisi heille isompi merkitys.
Suomi on saanut jääkiekossa menestystä aikaisemminkin, ja hopea on sitä paitsi ihan hyvä suoritus.
Ei ole hopea hyvä suoritus.
Ei yhtään. Mua ei voisi vähempää jääkiekko eikä muutkaan urheilulajit kiinnostaa.
Semmoiset ei mene läpi jääkiekossa.