Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kertoa täällä! Kun ei muualla voi...

Vierailija
15.05.2007 |

Olemme yrittäneet toista lasta nyt puolitoista vuotta. Asiaa on hidastanut kiireinen elämänrytmi, joten harvoin kyllä olemme mieheni kanssa olleet edes samassa maassa otolliseen aikaan.

Viime kierrossa harrastimme tätä toimintaa hätäisesti yhden kerran. Ja mielestäni tavarantoimituskin meni pääosin ohitse ;) Menkkojen piti alkaa eilen / tänään ja kaikesta epätodennäköisyydestä huolimatta tein testin.

Ja haalea plussa tuli! Vaikka missä valossa sitä katsoin, siinä se täplä oli. Näin aamulla mieheni pikaisesti kun lähdin tänne töihin, mutta en sanonut mitään. En oikein itsekään usko tätä vielä.

Nyt en oikein tiedä miten päin olisin, aivan epätodellista!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tyttö olla tulossa ;)

Vierailija
2/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan iso kasa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en voi olla ihmettelemättä kuin tavarantoimitus voi mennä ohitse, jos raskautta suunniteltu..?

Yleensähän se käy juuri toisinpäin, vahingossa tulee tavaraa, vaikka kuin yrittää välttää.. :)

Vierailija
4/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että tyttö tulisi?! Hui.... mulla ihan kylmät väreet kun olen niin täpinöissäni.

ap

Vierailija
5/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme yrittäneet toista lasta nyt puolitoista vuotta. Asiaa on hidastanut kiireinen elämänrytmi, joten harvoin kyllä olemme mieheni kanssa olleet edes samassa maassa otolliseen aikaan.

Vierailija
6/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös täällä aivan täpinöissäni. Enkä oikein voi muualle asiasta kertoa. Ihan tämä palsta.

Eilen päätettiin miehen kanssa että meille saa nyt kolmas lapsi tulla.

Kahta edellistä tehtiin vuoden päivät joten nopeaan raskautumista en odota. Mutta jo tämä tunne, vauvakuume ja yrittäminen ja se päätös että meille saa tulla kolmas lapsi on aivan ihana. Pakko varmaan hakea joku odotus lehti kaupasta ihan vain fiilistelyn takia.

Vierailija
7/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdimme. Mutta toisiamme emme juurikaan. Tai yhteiset vapaapäivät ovat siis vähissä.

Toinen on aina lapsen kanssa ja jos molemmat töissä samaan aikaan niin lapsi on hoidossa (1-3 päivää viikossa). Nytkin miehet keskenään kotona...

Mutta apua että olen sekaisin... ei tästä työn teosta nyt tänään mitään tule.

ap

Vierailija
8/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilistellään vauvanhuuruja ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi