Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanska antaa vähävaraisille lapsiperheille 670 euron lahjakortin ruokaan

Vierailija
30.05.2026 |

Ei tulisi kuuloonkaan Orpo-Purran Suomessa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kelassa ja sossusta erikseen nämä työntekijät niin nykyään ne käskee tehdä työtkin itse ilmaiseksi .  Tee se itse porukka . Ei huvita palvella ei maksaa palkkaa .   

Vierailija
22/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinelävät siellä hylätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli kelassa ja sossusta erikseen nämä työntekijät niin nykyään ne käskee tehdä työtkin itse ilmaiseksi .  Tee se itse porukka . Ei huvita palvella ei maksaa palkkaa .   

Kannattaa hakea töitä muualta kuin valtiolta. Näet vähän normaalia työelämää välillä.

Vierailija
24/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käydä enää parturissa edes kun TEHDÄÄN ITSE .  KATSOKAAS .  TEE SE ITSE KULTTUURI .  KAIKKI TYÖTTÖMIKSI . KAIKKI TEHDÄÄN ITSE.  EI mitään palkkaa ikkunan pesijää juttuja enää vaan pese itse.  Siivoa itse . Siivousvuorot vaan rappusiivoukseen niin vuokrat laskee.  Ei tarvi maksaa palkkaa siivooja ole kun siivoo itse.  

Vierailija
25/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikatikki kannustaa vanhempia jäämään loisimaan yhteiskunnan elätiksi. Vanhemmat itse valitsivat lisääntymisen, vaikkei välttämättä olisi ollut minkäännäköisiä resursseja, nyt elävät sitten seurausten kanssa. 

Vierailija
26/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta edes voiteita kun virosta tuodaan käärmevoidetta , ei uskalla . Tehdään itse .  Käytä vaan eteerisen öljyjen kurssin. 

Vierailija
27/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ehkäisyä käyttäville alen . Hyvin tehty . Ei vihaa väkivaltaa ryöstelyä raiskauksia sotia ihanaa ehkäisy pelastaa . 

Vierailija
28/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska on vauraampi ja siellä on tiukempi mamupolitiikka. 

Toisaalta en haluaisi, että vähävaraisia hyysätään noin. Tarkoitus on, että kaikille töitä ja sitä kautta rahaa. 

Vierailija
29/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kaikki tekee itse vaan niin ei maksa mitään.  Yx baarin pitäjä sanoi että kaatopaikalta on vanhat romut pöydät kierrätyksestä Kluuvissa.  Ettei mikään maksa mitään. 

Vierailija
30/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

670€ kuukaudessa vai vuodessa.

Vierailija
31/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän synnyttää nämä narkomaanit tuleeko se mieleen kun näkee näitä rikollisia että joku ne soitti ja synnytti . Kasvatus meni pieleen. 

Vierailija
32/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni tanskalainen käyttää huu meita tai tupakoi? 

Vierailija
33/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivan linkin laitoit.

Onko Tanskalla eurot valuuttana nykyään?

Vierailija
34/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän Tanskassa ole vähävaraisia, niin ainakin on ylitsestty ja kadehdittu.

Meidän lapset ovat niin pulskia, että ei tarvitse valtion ruokkia. Ja köyhät lasten vanhemmat saavat monenlaisia tukia ja koulusa maksuttoman ruuan.

Vierailija
35/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi antaa 3 000 €

Vierailija
36/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska Tanska Tanska Tanska. 

🥳🥳🥳

Vierailija
37/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän Tanskassa ole vähävaraisia, niin ainakin on ylitsestty ja kadehdittu.

Meidän lapset ovat niin pulskia, että ei tarvitse valtion ruokkia. Ja köyhät lasten vanhemmat saavat monenlaisia tukia ja koulusa maksuttoman ruuan.

Koulusa?!

Vierailija
38/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska on Suomea vauraampi ja toisaalta myös selvästi kalliimpi.

Ei niinkään selkeästi kalliimpi. Mielestäni perustarpeet on halvempia. Mutta jos halutaan ottaa Tanskasta mallia, niin ottakaamme sitten koko malli, eikä vain kurjistavat. 

Vierailija
39/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kivan linkin laitoit.

Onko Tanskalla eurot valuuttana nykyään?

https://politiken.dk/danmark/politik/art10862020/Her-kan-b%C3%B8rnefami…

Vierailija
40/52 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nyt onkin Ukrainan elättejä ja venäjän lisukkeena . Evakkoja ja Venäjällä sotalapsia . Ettekö te itse tee näitä .  Teidän uskonnot lähinnä vihaa ja tuhoaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi