Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, että miehet ei enää tavoittele/kosiskele naisia?

Vierailija
29.05.2026 |

Itse naisena kaipaan sitä, että tunnen oloni halutuksi ja olo on sellainen, että mies on valinnut mut. Miehen pitää uskaltaa tavoitella haluamaansa. 

Länsimainen mies on passiivinen. Haluan oikeasti aloitekykyisen miehen, joka ottaa emotionaalista taakkaa pois mun harteilta. 

Pitääkö sitä lähteä etsimään miestä ländimaiden ulkopuolelta? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikromuovit, testot vähentyneet.

Tämä. Jotkut ovat niin tyhmiä, että nielevät pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..

Vierailija
62/63 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko tappaa itsesi, inceli. Ihan oikeasti. Sä runkkaat animelle ja väität, että japanilaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset. Paskat ovat. Ne on rumia, vihaa miehiä ja vie miehen rahat. Teidän incelien tulisi olla kiitollisia suomalaisille naisille. Parempaa mies ei voi saada."

Tällaisiako ne suomalaiset naiset ovat? Huutavat miehelle "Tapa ittes, inceli"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsenäiset" ja "meetoo" naiset ovat karkoittaneet miehet. Mitä tahansa esim. vanhan ajan kohteliasta kun mies tekee (esim. auttaa naista tai kohtelee kohteliaasti) niin saa saa vaan mulkoilevia katseita tai kommentteja "pärjään itse", pahimmillaan tyyliin "saatanan pervo". Eipä siin paljon kiinnosta miehen yrittää olla kohtelias naista kohtaa. Paljon helpoimpi kitata kaljaa ja antaa naisten pitää tunkkinsa. Naiset on nykyään vain pelkkiä perseitä, ei vaimoehdokkaita. Miettikää naiset miksi.