IS: Emilia aikoo harrastaa seksiä 30 miehen kanssa samana päivänä
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla, mutta ehkä 10 miestä riittäisi.
Maistuisi minullekin. Pääsiskö kimppaan mukaan?
Itseasiassa tuohan on ihan Emilian oma asia. Jos miehiä kiinnostaa päästä toinen toisensa jälkeen liukkaille, se lienee sitten heidän oma asiansa. Toivottavasti kaikki ovat myöhemminkin tyytyväisiä saavutuksiinsa. Ei järvi soutamisesta kulu. Itse en tuohon ryhtyisi, mutta jos Emilia, niin ei se mulle ole ongelma.
Eipä ole yhtään haluja herättävän näköinen mun makuun mutta kyllä sellaisiakin miehiä löytää paljon jotka panee kaikennäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan teistä ei paheksu niitä miehiä jotka osallistuvat sessioon?
Miksi pitäisi? Etkö ole tähän päivään mennessä oppinut mitä miehet haluaa?
Hetkinen, onko tämä se sama Emilia jonka kirjaa on nyt promottu useammassa lehdessä?
Ryhmäseksi on kivaa. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksi on kivaa. Kannattaa kokeilla.
Mieli tekisi.
Millaistakohan tutkijan uraa Emilia itselleen petaa. Papiksi ei ainakaan ole asiaa.
"30 lihaksikasta miestä, kaljuja, lihaksikkaita ja tatuouituja"
Taaskaan ei kunnollinen kilttimies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaistakohan tutkijan uraa Emilia itselleen petaa. Papiksi ei ainakaan ole asiaa.
Tottakai on. Näyttää hyvältä CV:ssä.
Iltapäivälehtien mainonnan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, onko tämä se sama Emilia jonka kirjaa on nyt promottu useammassa lehdessä?
Eikö tämä ollut uskis, josta tuli yhtäkkiä jonkinlainen oman elämänsä seksin ylipapitar?
Imo joku teki hänelle Dannyt. Jos pitäisi veikata, veikkaisin seksikulttiin joutumista.
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan ei kunnollinen kilttimies kelpaa.
Teologian opiskelia, joten pitäisi tajuta jakaa myös meille vähäosaisemmille. Ei niille joilla jo ennestäänkin on liikaa.
Miksi?
Kaikkea hölmöä sitä näköjään pitää yrittää julkisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä olin 6 miehen pantavana ja nautintoa riitti useammalle päivälle.
Kuullostaa ihanalta ja nautinnolliselta. Saisinpa minkäkin joskus.
Nimenomaan vain naisenkipeät epätoivoiset luuserit lähtevät jakamaan tuollaista naista 30 muun miehen kanssa. Säälittävää.
Parasta on, että tällaiseen osallistuminen pilaa tulevaisuuden mahdollisuudet normaalissa parisuhteessa: jos puoliso kuulee asiasta, vähänkään tasokkaampi nainen lähettää luiskaan saman tien. Hyi helvetti.
Kunnon pano-orgiat pari kolme kertaa vuodessa tekee hyvää. Pelkää nautintoa.
Ihanan kiimaista.