Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkärissä asiakkaan "ergonomiset" tuolit ovat liian kapeita eikä edes käsinojia ole enää

Vierailija
29.05.2026 |

Tuolit ovat kokoa M mutta kyllä XL ja isommatkin tarvitsevat hammashoitoa. Mutta kun edes hartiat eivät mahdu tuoliin vaan reunat painavat ikävästi ja vielä pitäisi paikallaan olla.

Ei hammaslääkärissä ole muutenkaan mukava käydä joten edes leveämmät tuolit asiakkaille, kiitos!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hankalaa kun käsivarsia piti pitää sivuilla, kun ne olisivat retkahtaneet muuten alas. Enne sai olla rennosti. 

Vierailija
22/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista huomannut. Pituutta 182 cm. Eikä kuulemma puolisokaan, vaikka on 188 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä hammaslääkärillä oli italialaisvalmisteinen tuoli ja hän valitteli sen pienuutta. Tuntui kaikin puolin alimitoitetulta, olen 192 cm. Yleensä saan soviteltua itseni hyvin hammaslääkärin tuoliin lukuunottamatta sitä, että selkänoja tuntuu hieman loppuvan kesken. No, lasken lantiota ja valun alaspäin röhnöttämään.

Vierailija
24/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuolin suhteen epämukavuutta, päin vastoin, mukava asento, jossa kidutetaan. Aika iso nainen olen. Käsiä pidän aina yhdessä, saan painettua kynnellä kipua sinne, niin pystyy pitämään pään liikkumatta vaikka suuhun sattuu. Puudutusta en mielellään ota

Vierailija
25/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kantapaikassa on kaksi huonetta, toisessa tuoli on käsinojaton ja toisessa ne on. Toivon aina hartaasti että saan sen missä on kauhukahvat. Se sopii muutenkin ruodolleni paremmin.

Vierailija
26/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä tehdä jotain korjausliikkeitä jos ei enää edes tuoliin mahdu :D

Vierailija
27/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä käsiä ristissä vatsan päällä.

Vierailija
28/28 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ja hartit alkavat aina kramppaamaan kun tuolia aletaan laskea ja pää alaspäin asento on kyllä ahdistava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi