Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Digitaalinen väkivalta jätti kehoon pahat traumat

Vierailija
28.05.2026 |

Digitaalinen väkivalta jätti kehoon pahat traumat

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko taas se sama jankkaaja, jolla on mielenterveysongelmia ja jokaikisessä työpaikassa koet kiusaamista ja digitaalista väkivaltaa ja sinun koko perheen digilaitteita "kuunnellaan"?

Oletko taas se sama jankkaaja, jolla on mielenterveysongelmia ja jokaikisessä työpaikassa koet kiusaamista ja digitaalista väkivaltaa.... totta

....sinun koko perheen digilaitteita "kuunnellaan" VÄÄRIN. Jossain vaiheessa oli pelkotiloja, ei enää.

Sinun pitäisi ymmärtää, että nämä kokemuksesi johtuvat niistä sinun mielenterveyden ongelmista. Sinun pitää saada nuppisi kuntoon hoidossa, jos on edes mahdollista, muuten "koet" kiusaamista jokaikisessä työpaikassasi.

Ei ole joka paikassa kiusattu, mutta valitettavasti on negatiivisia kokemuksia.

A) kukaan ei usko

B) uskalla keskustella asiasta

C) kiistetään, että tuommoista olisi tapahtunut

Tervetuloa keskustelemaan niin esimerkkien ja todisteiden kera voidaan todistaa. Sitä tässä on odotettu, että joku tulee juttelemaan. Ei kukaan uskalla........ ei tietenkään, koska olette samasta muotista

Olen 100% samaa mieltä tämän blogikirjoittajan kanssa: https://munavaikana.fi/blog/tyopaikkakiusaaminen-on-suomessa-suurempi-t…

Siksi tuo on otettu talteen.

"Siksi tulen nyt itse kaapista asian suhteen:

Olen kahdesti kokenut pitkäkestoista ja helposti todennettavaa työpaikkakiusaamista lähiesimiehen taholta ja molemmilla kerroilla ainoana ratkaisuna oli pelastaa itsensä ja lähteä. Molemmissa tapauksissa ylin johto tiesi asiasta ja työterveysammattilaiset joutuivat puuttumaan asiaan.

Koska kohdalleni on osunut jo kaksi kiusaavaa esimiestä, en halunnut ottaa riskiä, että tulee kolmaskin. Lähdin yrittäjäksi. Kun on itse itsensä pomo, ei ole riskiä joutua kiusatuksi.

Olen nyt kuullut monelta yrittäjältä, että en ole ainoa, jonka suurin motivaattori itsensä työllistämiseen on ollut rankat työpaikkakiusaamiskokemukset. Tuntuu, että joka toisella on omakohtaisia kokemuksia työpaikkakiusaamisesta tai ainakin ovat joutuneet sellaista todistamaan."

Suomi on sairas maa, jossa asuu sairaita ihmisiä. Vielä tietoisesti sairastuttaa vierustoverinsa

Ihminen on susi ihmiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä