Yritän ostaa junalippua netissä, mutta kun olis pankkiin menon vaihe, niin jää junnaamaan
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ostin junalipun vuonna 1995, ei ongelmia.
Ennen oli kaikki paremmin.
Itse käyn läheisellä R-kioskilla ostamassa junalippuni. Välttyy tuosta nettikelailusta.
menin höyryveturilla 1858 eikä ollut ongelmaa, tiketin myi koppalakkinen herra jolla oli viikset ja mustat hampaat.
Oletko ostamassa lippua Orpon tunnin munaan?
Ota VPN pois päältä niin skulaa paremmin
Ostin eilen munalipun. Oli hyvät kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ostamassa lippua Orpon tunnin munaan?
Ei kun persupoikien jokatorstaiseen tunnin junaan.
Voihan se nettiyhteys pätkiä, pankki pätkiä jne. Viimeksi kun ostin junalipun, se tapahtui niin että mentiin asemalle jonottamaan ja kerrottiin mihin ollaan menossa, sai sitten tiskiltä lipun ja annettiin rahaa vaihtokauppana. Joo oli vuosi -86
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn läheisellä R-kioskilla ostamassa junalippuni. Välttyy tuosta nettikelailusta.
Lähin R-kioski on 150 km päässä. Olen menossa junalla 70 kilometrin päähän. En välttis viitsi ostaa ärrältä.
Pitäis ostaa junalippu että pääsis R-kiskalle
Joko käskettiin ostaa asemalta käteisellä? Siellä on niitä vihreitä pönttöjä. Laita sinne rahat. Älä hämmenny jos joku on jättänyt sinne tyhjiä tölkkejä tai röökiaskin.
Iske joku persu ja käske sen kyytiä. Lupaa sille pillua niin se ajaa sut kuolavana suupielessä mihin vain. Tietenkin perillä ghostaat sen välittömästi.
siis koitatko ostaa sitä tietokoneelta nettisivujen kautta vai sovelluksesta?
jos tietokoneelta, koita toista selainta, jos sovelluksesta, käynnistä puhelin uudelleen ja katso toimiiko
äsken luin jostain, että nordealla on ollut tänään yhteysongelmia
Selaimessa voi olla joku tietoturva-asetus päällä. Käytän yksityistä selainta, joka estää usein siirtymisen toiselle sivustolle es8m. maksutapahtumaa varten. Tämä
esto poistuu, kun sallin evästeet tai muuten väljennän turvakriteerejä.
Yleensä jos käyttää sovellusta (vr tässä tapauksessa), ongelmaa ei välttämättä ole. Silti suosittelen ostamaan liput luottokortilla. Itse maksan kaiken credit-kortilla, en koskaan suoraan verkkopankista. Sii5ä on useita etuja, mutta en nyt mene niihin.
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni osti pääsiäisenä netistä junalipun ja hyvin toimi
Niin, mut nyt ri ole pääsiäinen.
Odota, että laitteesi lämpiää kunnolla ennen käynnistystä.
Ostin interrail-lipun 80-luvun alussa, ei ollut ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Veljeni osti junalipun netistä kun tuli meille jouluksi, ei ollut kuulemma mitään ongelmia
Mutta nyt kun ei ole joulu eikä pääsiäinen. Hän oli ostamassa lippua tänään tai eilen.
Rukoile ja sylkäise olan yli kolmesti
naapuri osti lipun viime heinäkuussa eiku ollu ongelmaa.