Mulla on mittava tavara omaisuus
Jonka aion jättää hyväntekeväisyyteen niin ei tule jälkeenjääville omaisille eli tukihenkilölle ja edunvalvojalle riitaa
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet harhainen va jakki.
Kirjoititko ton samalla kun imit faijas kikkeliä?
Epävakaan henkilön tarve puhua ja kirjoittaa rivoja kuuluu yleensä sairauden kuvaan. Teksti lapsellista vailla ymmärrystä.
Ottaako noin paljon kupoliin etten nimenomaan keräile temu krääsää
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kaikki sun anaalitapit.
-winner-
Ei mulla ole semmosia
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaan henkilön tarve puhua ja kirjoittaa rivoja kuuluu yleensä sairauden kuvaan. Teksti lapsellista vailla ymmärrystä.
Sinä keräät roskaa 🤣
Henna elää monen hahmon elämää, on siellä pääkopassa melkoinen hulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6483593/mulla-mittava-tavara-omaisuus
Sieltähän se löytyy...
Rojun arvo 3€🤣
Ei varmasti ole noin vähän
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä keräät roskaa 🤣
Ei
Minulla on rikkinäinen taulu-TV ja solmuun ajettu 10 vaihteinen polkupyörä kellarin kanakopissa. TV ei mahtunut biojäteastiaan, mutta vien kesällä komeron sisällön pikkuserkun autolla niiden mökille ja pudotan veneestä järveen.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6483593/mulla-mittava-tavara-omaisuus
Sieltähän se löytyy...
Rojun arvo 3€🤣
Ei varmasti ole noin vähän
Jopa joudut maksamaan että rojut kuskataan kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Hennalla on kakkaa päässä
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Samalla kun sun äitis imi mun kikkeliä ja isäs pani äitäs p
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rikkinäinen taulu-TV ja solmuun ajettu 10 vaihteinen polkupyörä kellarin kanakopissa. TV ei mahtunut biojäteastiaan, mutta vien kesällä komeron sisällön pikkuserkun autolla niiden mökille ja pudotan veneestä järveen.
Älä nyt ihmeessä
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hennalla on kakkaa päässä
Ei voi kiistää. Mutta sen vois joskus tyhjentää esim. suun kautta uppopumpulla
Olen juuri jäänyt eläkkeelle ja olen myös aloittanut turhan tavaran karsimisen. Hankin jotain uutta vain tarpeeseen. Tavoitteena olisi, ettei olisi mitään turhaa kaapintäytettä missään ja kaikelle olisi paikka, helppo siivota jne. Suosittelen pera sinullekin samaa. Tavaran haalimisessa ei ole mitään jaloa.
Henna toimii uuden Michelin-ukon mallina. Siitä tehdään naispuolinen kaikkien persujen mieliharmiksi.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ihmeessä
Mitäpä ei va jak ki tekisi periaatteella "kyllä vasuria vtuttaa", mutta enemmän taitaa itseään vituttaa kun sukeltaa siihen risaan töllöön pää edellä.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoppa tarkkaan kipposi pohjalta, taitaa olla juuri siellä Kiinassa tehtyä roskaa.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ihmeessä
Ei vissiin enää halua mökille koskaan. Pikkasen samantyylinen ratkaisu kuin housuun kuseminen pakkasella. Ensin tuntuu kivalta ja kohta alkaakin viluttaa ja haistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri jäänyt eläkkeelle ja olen myös aloittanut turhan tavaran karsimisen. Hankin jotain uutta vain tarpeeseen. Tavoitteena olisi, ettei olisi mitään turhaa kaapintäytettä missään ja kaikelle olisi paikka, helppo siivota jne. Suosittelen pera sinullekin samaa. Tavaran haalimisessa ei ole mitään jaloa.
Vaatteita ja kenkiä pitää ainakin karsia joskus
Niin paljon vaatteitakin joita en käytä
Ja liikaa kenkiäkin yhdelle ihmiselle
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoppa tarkkaan kipposi pohjalta, taitaa olla juuri siellä Kiinassa tehtyä roskaa.
Kipoista en tiedä mutta hajuvesissä ainakin lukee made in Spain
Muistaakseni
Rojun arvo 3€🤣