Olen vaivihkaa alkanut käyttäytymään huonosti
Olen aina ollut asiallinen ja hyväkäytöksinen. Nykyisin huomaan, että tekee yhä usammin mieli käyttäytyä huonosti. Olenkohan pikkuhiljaa luisumassa lusmujen tielle tai mistä tämä yllättävä mielenkiinto paskamaiseen käytökseen ?
Kommentit (6)
Itse siitä vain kärsit, seurauksineen, joista enää turha itkeä tai oikeuttaa niitä jonkun aikaisemman kohtaamansa käytöksen perusteella, johon käytöksesi kohteella ei ole osaa eikä arpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mielenkiinto? Siitä että maailma on mennyt sellaiseksi ettei ketään kiinnosta käyttäytyä hyvin ja asiallisesti, joten miksi vitussa minunkaan pitäisi. Sikailemalla pääsee usein paljon helpommallakin.
Niin varmaan, jotain tällaista tuli mieleen. Saa nähdä, ehdinkö ryhdistäytyä ennenkuin on liian myöhäistä. Kaikki on jotenkin niin sairasta ja epämääräistä puuhastelua, että tekisi mieli ottaa ohjat omiin käsiin ja kääriä hihat ja sikailla siinä samassa. Ap
"Alkanut käyttäytyä". Parempi muoto.
Veikkaan, että ympäristö tekee kaltaisekseen.
Mistä mielenkiinto? Siitä että maailma on mennyt sellaiseksi ettei ketään kiinnosta käyttäytyä hyvin ja asiallisesti, joten miksi vitussa minunkaan pitäisi. Sikailemalla pääsee usein paljon helpommallakin.