Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita sääherkkiä ihmisiä, esim matalapaineella ennen ukkosta väsyttää, jumittaa, ärsyttää, särettää?

Vierailija
27.05.2026 |

Mistä saatte apua? 

Mulla menee särkylääkettä ja lähinnä nukun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 

Vierailija
2/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, inhottavaa hermosärkyä kädessä ja jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsyttää ennen ukonilmaa niin, etten jaksa tehdä mitään. Päätä särkee. Kissat ja koirat nukkuvat erittäin sikeästi.

Vierailija
4/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Päänsärky on varma merkki ukkosista. Toiset aistivat matalataajuiset ääniaallot ja manpaineen muutokset (barometrinen herkkyys) paremmin ~ meteoropatiaa. 

Vierailija
5/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä taitaa olla taas näitä naisten kotkotuksia.

Vierailija
6/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Päänsärky on varma merkki ukkosista. Toiset aistivat matalataajuiset ääniaallot ja manpaineen muutokset (barometrinen herkkyys) paremmin ~ meteoropatiaa. 

Uusi sana. Pitääpä guuglettaa.

Ap

Vierailija
7/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tulossa pouta, sade, helle, pakkaset, lumisade niin tiedän se siitä että mulla on aivan järkyttävä stondis.

Vierailija
8/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä/kesällä ku ukkosta tulossa tai menossa niin aina on migreeni. Mikähän lie syynä.

Vierailija
9/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa hakusanalla meteoropathy, ja ai selvensi hyvin asian.  Touko-kesäkuu on muuten hyvää aikaa, mutta siitepölysesonki ja ukkosrintamat tekee temppuja.

Ap

Vierailija
10/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on tulossa pouta, sade, helle, pakkaset, lumisade niin tiedän se siitä että mulla on aivan järkyttävä stondis.

Sori nyt siitä, Pekka Pouta 😂 

Vierailija
11/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mä olen myös tuommonen sääherkkä. Auringonpaiste ja lämpö auttaa jaksamaan ja antaa energia. Sade ja pakkanen hyydyttää ja vetää mielen matalalle. Talvi on siksi aina raskasta kestää. Siirrän tehtävät asiat jos vaan voin niin kevät, kesä ja syysaikaan. Talvella vaan odotan aikaa parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi