Onko täällä muita sääherkkiä ihmisiä, esim matalapaineella ennen ukkosta väsyttää, jumittaa, ärsyttää, särettää?
Mistä saatte apua?
Mulla menee särkylääkettä ja lähinnä nukun.
Kommentit (11)
Kyllä on, inhottavaa hermosärkyä kädessä ja jalassa.
Minua väsyttää ennen ukonilmaa niin, etten jaksa tehdä mitään. Päätä särkee. Kissat ja koirat nukkuvat erittäin sikeästi.
Jep. Päänsärky on varma merkki ukkosista. Toiset aistivat matalataajuiset ääniaallot ja manpaineen muutokset (barometrinen herkkyys) paremmin ~ meteoropatiaa.
Nämä taitaa olla taas näitä naisten kotkotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Päänsärky on varma merkki ukkosista. Toiset aistivat matalataajuiset ääniaallot ja manpaineen muutokset (barometrinen herkkyys) paremmin ~ meteoropatiaa.
Uusi sana. Pitääpä guuglettaa.
Ap
jos on tulossa pouta, sade, helle, pakkaset, lumisade niin tiedän se siitä että mulla on aivan järkyttävä stondis.
Keväällä/kesällä ku ukkosta tulossa tai menossa niin aina on migreeni. Mikähän lie syynä.
Kävin katsomassa hakusanalla meteoropathy, ja ai selvensi hyvin asian. Touko-kesäkuu on muuten hyvää aikaa, mutta siitepölysesonki ja ukkosrintamat tekee temppuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
jos on tulossa pouta, sade, helle, pakkaset, lumisade niin tiedän se siitä että mulla on aivan järkyttävä stondis.
Sori nyt siitä, Pekka Pouta 😂
Juu mä olen myös tuommonen sääherkkä. Auringonpaiste ja lämpö auttaa jaksamaan ja antaa energia. Sade ja pakkanen hyydyttää ja vetää mielen matalalle. Talvi on siksi aina raskasta kestää. Siirrän tehtävät asiat jos vaan voin niin kevät, kesä ja syysaikaan. Talvella vaan odotan aikaa parempaa.
Täällä yksi